نسخه چاپی

رهبر حزب فرانسه تسلیم‌ناپذیر: مكرون بحران را تشدید می‌كند

رهبر حزب فرانسه تسلیم‌ناپذیر و نماینده پارلمان اروپا می‌گوید امانوئل مكرون به دلیل درك نكردن اوضاع، بحران سیاسی فرانسه را تشدید كرده است.

به گزارش نما، «ژان لوک ملانشون» رهبر حزب چپگرای فرانسه تسلیم ناپذیر یک روز پس از نشست خبری امانوئل مکرون، رئیس جمهور این کشور و اعلام تدابیر وی در پی گفتگوی بزرگ ملی برای پایان دادن به اعتراضات در این کشور گفت برای یک رهبر سیاسی در این سطح که چنین قدرتی دارد اهمیت زیادی دارد که تاریخ فرانسه را درک کند و تنها آن را تغییر ندهد.

ملانشون در اظهارات خود تاکید کرد مکرون ماهیت جدی بحران سیاسی که کشور را فرا گرفته است درک نمی‌کند و حتی آن را تشدید کرده است.

ملانشون افزود نشستن گرد میزی که ژنرال دو گل نشسته بود و وزرایش او را احاطه کرده بودند، برای تبدیل شدن به یک ژنرال دو گل جدید کافی نیست. ژنرال دو گل بحران‌های سیاسی را با کلام حل و فصل می‌کرد.

وی اعلام کرد همه کسانی که اظهارات مکرون را شنیدند، می‌گویند برای گفتگوی بزرگ و ساعت‌ها رایزنی دو میلیون هزینه شده است تا در نهایت وی همان چیزی را به ما بگوید که در ابتدا می‌گفت. مکرون بحران را تشدید می‌کند زیرا مردم می‌گویند وی قطعا هیچ چیز را درک نمی‌کند.

۱۳۹۸/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...