نسخه چاپی

سردار ایزدی: خیال خام صفر كردن صادرات نفت ایران تعبیر نخواهد شد

فرمانده قرارگاه سایبری ستادكل نیروهای مسلح با بیان اینكه جمهوری اسلامی راهبرد نظامی دشمن را از تهاجمی به تدافعی تغییر دهد، گفت: خیال خام صفر كردن صادرات نفت ایران تعبیر نخواهد شد.

به گزارش نما، پنجاهمین نشست ماهانه جامعه اسلامی مدیران با حضور سرلشکر مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با موضوع " راهبرد آمریکا در قبال ایران" برگزار گردید.

سرلشگر ایزدی با اشاره به تقابل موجود بین نگاه انقلاب اسلامی و فرهنگ غربی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده‌اند که اگر می‌خواهید افول یک تمدن را ببینید، تمدن غربی را بنگرید. در شرایطی هستیم که نظم مستقر در دنیا در حال تغییر بوده و این تغییرات و پیشرفت فناوری در دنیا، با تفکرات انقلاب اسلامی هم‌نواست بدین معنی که وقتی روند تکامل تکنولوژی و نوع نگاه انقلاب به جامعه و انسان را با هم بررسی می کنیم تشابهات بسیاری پیدا می شود . امروز فضای مجازی و محتوای موجود در آن بسیار نقش آفرین و با اهمیت است. آمریکایی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌اند تا برنامه " نزیک شدن شتاب دار قاره‌ها" را تا سال 2100 به اجرا برسانند و فضای مجازی ابزار اجرای آن است.

وی افزود: در مسیر تسلط آمریکا بر جهان انقلاب ایران به وقوع پیوست و انفجار نوری صورت گرفت و قدرت‌های مادی در برابر انقلابی که راه صدق را پیش گرفته است راه به جایی نخواهند برد. استکبار جهانی در مقابل انقلاب اسلامی 5 موج حرکتی به کار گرفته است. موج اول در اوایل انقلاب توسط دولت موقت صورت گرفت. موج دوم در تلاش برای ایجاد جنگ داخلی توسط منافقین تجربه شد و موج سوم جنگ تحمیلی هشت ساله بود که اگر چه در ابتدا جنگ با حزب بعث عراق بود اما پس از مدتی آمریکایی‌ها مستقیما به جنگ ورود پیدا کردند. موج چهارم، در فتنه 88 و موج پنجم در شرایط فعلی به صورت ترکیبی و هیبریدی واقع شده است. امروز بیش از دویست اندیشکده آمریکایی در مورد ایران مطالعه و کار می‌کنند. در این مبارزه تمام عیار با امپریالیسم، ملت ایران شکست‌های بسیاری را به دشمن تحمیل کرده است و مهم‌تر از آن، این است که انقلاب اسلامی در مسیر خود با وجود تمام دشمنی‌ها پیش رفته است.

ایزدی خاطرنشان کرد: راهبرد فعلی دولت آمریکا که مورد حمایت لابی صهیونیسم قرار دارد تاثیرگذاری بر روی ارکان اقتدار ایران است. در مقابل جمهوری اسلامی موفق شده است راهبرد نظامی دشمن را از تهاجمی به تدافعی تغییر دهد و این یکی از نتایج قدرت دفاعی کشور است همچنین تقویت جبهه مقاومت باعث ایجاد ناامنی در سرزمین‌های اشغالی شده و خیال خام صفر کردن صادرات نفت ایران هم تعبیر نخواهد شد.

ایزدی افزود: عملیات روانی فراگیر از جمله حربه‌هایی است که می‌خواهند قدرت مردمی ایران را تحت تاثیر قرار دهند. نقش منافقین در تصمیمات مقامات کاخ سفید پر رنگ است و آنها توانسته‌اند در موارد متعدد دشمنان ایران را فریب دهند. غرب همچنین تجربه آندلس را در ذهن دارد و تلاش می‌کند این واقعه تاریخی را در قبال ایران تکرار کند.

سرلشگر ایزدی ادامه داد: در حال حاضر در کشور 70 هزار پروژه مردمی و 5 هزار پروژه نیمه تمام دولتی وجود دارد که می‌توان با فعال‌سازی این پروژه‌ها و استفاده از بازار بزرگ منطقه نیازهای خود را برطرف کنیم. در مواردی به علت نگاه به غرب فرصت‌ها و پیشنهاداتی را از سوی همسایگانمان از دست داده‌ایم که باید از تکرار این فرصت سوزی‌ها اجتناب کرد. ناکارآمدی‌هایی که در دستگاه‌های کشور وجود دارد باید برطرف شود و نخبگانی که توانایی اداره مطلوب جامعه را دارند باید توسط مردم برای مناسب حکومتی برگزیده شوند.

وی افزود: تحریم سپاه نشان می‌دهد که سپاه یک سازمان مفید است. در منطقه گروه‌هایی همانند سپاه تشکیل شده‌اند که حزب‌الله یکی از آنهاست. شاهد بودیم در جنگ 33 روزه حزب الله لبنان با شکست رژیم صهیونیستی خاطرات جنگ 6 روزه را به تنهایی پاک کرد.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح افزود: شروط 12 گانه آمریکا برای ایران در واقع تلاش برای بازگرداندن ایران به چهل سال پیش است. ما برای ادامه مسیر نیازمندیم ظرفیت‌هایی که در کشور موجود است را فعال کنیم تا به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم. در خلیج فارس در قیاس ناوهای سنگین دشمن،با امکانات محدود حضور پیدا کرده‌ایم که باعث شده دکترین و راهبرد دشمن را تغییر دهیم، مشابه این اقدام در سوریه نیز انجام شد و پیروز شدیم لذا در شرایط فعلی نیز با استقامت و استفاده از ظرفیت‌های خود توان این را داریم تا پیچ تاریخی پیش رو را برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی پشت سر بگذاریم.

۱۳۹۸/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...