نسخه چاپی

دردسر فسخ قرارداد كرانچار برای فدراسیون فوتبال

فدراسیون فوتبال برای فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی امید ایران با مانع بزرگی مواجه است.

به گزارش نما، پس از صعود تیم ملی فوتبال امید ایران به مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت زلاتکو کرانچار، مسئولان فدراسیون فوتبال درصدد تغییر این مربی بودند تا با استفاده از سرمربی جوان ایرانی بتوانند طلسم ۴۴ سال نرسیدن به المپیک را بشکنند.

در هفته‌های گذشته اختلاف کرانچار با برخی‌ها علنی شد و گفته مى شود در جلسات اخیر اعضاى کمیته جوانان با کرانچار انتقادات تندى نسبت به عملکرد مربى کروات مطرح شد که او را تا این حد خشمگین کرده و به همین دلیل مسئولان فدراسیون درصدد انتخاب مربی دیگری هستند هر چند حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید به شدت خواهان حفظ کرانچار است.

تیم امید در بین ۴۳ تیم شرکت کننده در مرحله گروهی بازی‌ها در رده یازدهم جدول قرار گرفت و طبیعتا این نمی‌تواند کارنامه قابل قبولی باشد. به خصوص که سهمیه صعود آسیا به المپیک با ژاپن چهار تیم است و از سویی ایران در سید چهار بازی‌ها قرار گرفته و احتمال رویارویی با تیم های، چون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا را دارد.

در روز‌های گذشته برخی‌ها رسانه‌ها اعلام کردند که حضور کرانچار در تیم ملی امید قطعی است، اما هنوز تصمیم گیری نهایی انجام نشده و در صورت فسخ یک طرفه قرارداد از سوی فدراسیون فوتبال باید ۳۵۰ هزار دلار به مربی کروات پرداخت شود که این مانع بزرگی برای جدایی کرانچار از فدراسیون فوتبال است.

گفتنی است، قرار است جلسه دیگری با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار و تصمیم نهایی درباره کرانچار اتخاذ شود و اگر با این مربی به توافق نرسند، به احتمال زیاد یحیی گل محمدی سرمربی تیم ملی امید خواهد شد.

۱۳۹۸/۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...