نسخه چاپی

نظري:

حریفانمان را غافلگیر می كنیم

دروازه بان تیم ملی فوتسال گفت: در مسابقات جام جهانی حریفانمان را غافلگیر خواهیم كرد.

به گزارش نما، مصطفی نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ملی پوشان تمرینات بسیار خوبی داشته اند و هم اکنون در اوج آمادگی هستند مطمئن آنها تجربه شیرین موفقیت در جام جهانی 2008 برزیل را در تایلند تکرار می کنند.

وی افزود: تیم منسجمی عازم جام جهانی تایلند شده و می تواند مانند دوره قبل مسابقات جام جهانی حریفان خود را غافلگیر کند.

وی گفت: به عنوان تنها نماینده تیم دبیری تبریز در تیم ملی فوتسال تلاشم را می کنم تا نماینده ای شایسته برای این تیم پرطرفدار در جام جهانی باشم.

نظری تصریح کرد: ایران مجدداً در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی به مصاف اسپانیا بهترین تیم دنیا می رود که امیدوارم بتوانیم این بار هم این تیم را متوقف کنیم تا با خیال راحت تری به دیدار سایر رقبا برویم.

وی در مورد آنکه گفته می شود تیم ملی شناخت چندانی از مراکش و پاناما ندارد گفت: در تیم منتخب جهان و رقابت های جام رمضان کویت با چند ملی پوش مراکش آشنا شدم این تیم بازیکن تکنیکی خوبی در اختیار دارد که می تواند شگفتی ساز جام جهانی شود در حالیکه از پاناما هیچ شناخت و اطلاعاتی در دسترس نیست با این حال سعی می کنم با عملکرد درخشان در جام جهانی تایلند برای دومین بار بتوانم عنوان بهترین دروازه بان فوتسال جهان را به خود اختصاص دهم.

وی خاطرنشان کرد: شرایط تیم ملی خوب است تمرینات فشرده و بدنسازی سه هفته ای خوبی داریم و آمادگی تیم ملی در حد بسیار خوبی است تلاش می کنم و قول می دهیم که همه مردم شاد شوند بهترین تیم را در اختیار داریم و امیدوارم به جمع چهار تیم برتر جام جهانی صعود کنیم.

۱۳۹۱/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...