نسخه چاپی

فرزندان سلمان فارسی

محمد الرصافی المقداد

شركت گسترده‌ی مردم ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانگر وفاداری ایشان به امام راحل و رهبر معظم انقلاب، و رأی آنها رأی به مبانی اسلامی و اعلام همبستگی با راه شهدای گرانقدر بود.

مانند همیشه كه فرمایش‌های عربی یا ترجمه‌شده‌ی ولیّ امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای را دنبال می‌كنم، بیانات ایشان در تاریخ 2012/02/29 یعنی دو روز پیش از برگزاری انتخابات را پیگیری كردم. این سخنان بار دیگر حقانیت رهبری هوشمندانه‌ی ایشان در راهنمایی مردم را به اثبات رساند و با مسئول دانستن تك‌تك مردم به آن‌ها گوشزد نمود كه در رویارویی با قوای استكبار جهانی و مزدوران داخلی‌شان مقابل امتحان جدیدی قرار دارند، زیرا هیچ جامعه‌ای از منافقان خالی نیست. حتی رسول خدا صلّی‌الله‌علیه‌و‌آله نیز از وجود منافقان رنج برده است و طبیعی است كه جمهوری اسلامی ایران نیز با این مشكل مواجه باشد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و حضور چشمگیر مردم در انتخابات، این زمینه را برای مردم ایران فراهم آورد تا بار دیگر از نظام اسلامی صیانت كنند و به سوی روند مطلوب و عزت و سربلندی گام بردارند. این انتخابات در حقیقت فرصت جدیدی پیش روی ملت ایران گشود تا سیلی محكمی بر استكبار جهانی و حاكمان خون‌آشام ملت‌های اسلامی بنوازند و این حقیقت را به آنان یادآوری كنند كه آن‌ها دشمن خدا و دین و آفریده‌های او هستند.

روز جمعه همه‌ی اقشار ملت مسلمان ایران دسته‌دسته به شعبه‌های اخذ رأی آمدند. با وجود شرایط جدید بین‌المللی و فشارهای جدید سیاسی و اقتصادی بر جمهوری اسلامی، این حضور مردم ایران یك پیام ویژه داشت. در حقیقت ملت ایران به همگان و به‌ویژه قوای شیطانی غربی و در رأس آن‌ها شیطان بزرگ، آمریكا فهماند كه آنها هیچ توجهی به تحریم‌ها ندارند و این تحریم‌ها عزم آنها در حمایت از نظام اسلامی را سست نمی‌كند.

همه دیدند

دشمنان جمهوری اسلامی با تحریم‌های اقتصادی و از جمله تحریم صادرات نفت ایران به اروپا در تلاش بودند تا ضربه‌ای بزرگ بر پیكر جمهوری اسلامی ایران وارد آورند. آنها می‌خواهند به كشوری آسیب وارد كنند كه هر روز كه از عمر پربركتش می‌گذرد، یك دستاورد علمی و فناوری جدید به ارمغان می‌آورد تا گام‌های ملت مسلمان ایران در راه پیشرفت و چیدن ثمره‌های 33 سال تلاش و پشتكاری و فداكاری كه هزینه‌های سنگینی در راه آن پرداخته است، مستحكم‌تر شود و جهان را به شگفتی وادارد. اگرچه دشمنان تلاش می‌كنند تا این دستاوردها را ناچیز جلوه دهند، اما خود آنان خوب می‌دانند كه ایران به یك قدرت بزرگ تبدیل شده و روز‌به‌روز بر توان و دانش خود می‌افزاید.

امام خامنه‌ای در آن سخنرانی خود تأكید كردند كه ضروری است ملت ایران وظیفه‌ی مقدس و تكلیف شرعی‌شان برای مشاركت پرشور در این عرصه‌ی سرنوشت‌ساز را ادا نمایند و همگان در روز جمعه شاهد بودند كه مردم ایران به‌خوبی به این توصیه‌ی رهبرشان عمل كردند.

مردم ایران این مهم را در شرایطی به انجام رساندند كه با توجه به پیشگامی اسلامی‌ ایشان و نیز تحولات اخیر در منطقه و جهان، چشم دوستان و دشمنان به آنها دوخته بود تا ببینند آیا آنان انسجام خود را حفظ كرده‌اند یا نه.

مردم ایران به‌خوبی می‌دانستند كه هرگونه سستی و كوتاهی در خصوص شركت در انتخابات، پیام‌هایی را در پی خواهد داشت و طمع دشمنان اسلام و ملت مسلمان ایران را كه با انقلاب مبارك خود در سال 1979 از چنگال استبداد و استثمار و بردگی رهید، زنده خواهد كرد.

همچون پاره‌های آهن

به عنوان یك شهروند تونسی می‌خواهم به برادران و خواهران خودم در ایران بگویم كه ما هر روز اخبار حركت ملت مسلمان و پیروز ایران را پیگیری می‌كنیم و هرگاه دستاوردی علمی در ایران اسلامی تحقق می‌یابد، لبریز از شادی و سرور می‌شویم. ما از فرزندان سلمان فارسی تقاضا می‌كنیم كه مسئولیت‌های دینی و تاریخی‌شان در پیروزی نظام پیش‌رونده‌ی اسلامی و یاری آن در فائق آمدن بر چالش‌های پیش ‌روی خود را به نحو احسن به انجام برسانند. همچنین این حدیث را به آنان یادآوری می‌كنم كه «مردی از اهل قم مردم را به حق دعوت می‌كند. گروهی همچون پاره‌های آهن دور او حلقه می‌زنند كه نه در مقابل توفان‌ها متزلزل می‌شوند و نه از جنگ دلسرد می‌شوند و نه هراس در دل‌های ایشان راه می‌یابد. توكلشان تنها بر خداوند است كه آینده از آنِ پرهیزگاران است.»

خداوند شما را برگزیده است تا آغازگر امت اسلامی باشید. پس پیش به سوی این وعده‌ی خداوند كه شما را مایه‌ی عزت مؤمنان و عزم انسان‌های راستین و شكوه پرهیزگاران قرار خواهد داد. خداوند و همچنین دل‌های برادرانتان از فرسنگ‌ها فاصله با شما است.

ما هر لحظه چشم به راه دستاوردی از پسِ دستاوردی دیگر هستیم و امید ما به خدا و به شما بسیار است، زیرا شما حقیقتی تأثیرگذار هستید كه ما را به نزدیك شدن تحقق عدل الهی امیدوار می‌سازید و قرار است ما را از تبعات ظلم و جهالت نومیدی برهانید. پس یار و ذخیره‌ی اسلام بمانید و برای ما پناه و مایه‌ی عزت و برای مستضعفان جهان مایه‌ی امید و رحمت باشید.

۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...