نسخه چاپی

نخستین نشست خبری فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی

فرهاد مجیدی، سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال با اشاره به توانایی‌های این تیم وعده داد آبی‌پوشان فصل بعد قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

‌به گزارش نما، فرهاد مجیدی پس از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش مقابل استقلال خوزستان در مورد شانس استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر گفت: طبیعتاً با باخت مقابل پدیده شانس ما کم شده است، اما فوتبال همیشه با اعجاز و امید همراه است. امیدوارم همان‌طور که در هفته‌های گذشته نتایج به سود ما رقم خورد، در دو هفته آینده هم اتفاقات به سود ما رخ بدهد. با این حال اگر قهرمان هم نشویم، چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نمی‌شود. بازیکنان استقلال تمام تلاش خود را کردند و باید از آنها تشکر کنم.


فرزند استقلال هستم و هر سمتی در این باشگاه داشته باشم افتخار می‌کنم
وی در مورد اینکه در لیست اولیه بازی نام او به عنوان سرمربی ثبت نشده بود و علت آن چیست، اظهار داشت: مسئله مهمی نیست که اسم من به عنوان سرمربی باشد یا نه. هر سمتی در باشگاه استقلال داشته باشم، افتخار می‌کنم. چه مربی، چه کمک مربی و حتی تدارکات هم باشم، باعث افتخارم است، چون من فرزند باشگاه استقلال هستم و هر پستی در این باشگاه داشته باشم، به آن افتخار خواهم کرد.

چون به برد احتیاج داشتیم سعی کردیم کمی هجومی و باز بازی کنیم
مجیدی در واکنش به این سؤال که خط دفاعی استقلال در این بازی با اشتباهاتی که داشت دو گل دریافت کرد و علت آن چه بود، یادآور شد: ما در این فصل یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ برتر را داشتیم و فکر می‌کنم با ۱۲ گل خورده بهترین خط دفاعی لیگ را تشکیل داده‌ایم، چون این بازی برای ما مهم بود و به برد احتیاج داشتیم، با اینکه زود هم به گل رسیدیم، اما سعی کردیم کمی هجومی و باز بازی کنیم تا به پیروزی برسیم. با این حال فکر می‌کنم که امسال کمترین اشتباه را در خط دفاعی داشتیم و دانشگر، منتظری و سایر مدافعان ما جزو کم اشتباه‌ترین بازیکنان ما در این فصل بوده‌اند.

استرس داشتم اما سعی کردم کنار زمین تمرکز بیشتری داشته باشم
وی در واکنش به این مسئله که گویا در اولین تجربه مربیگری‌اش استرس داشته است و این استرس در بازیکنان هم دیده می‌شد، گفت: استرس خاصی در بازیکنان ندیدم. با توجه به شرایط جدول و اینکه دو هفته نتایج خوب نگرفتیم، شاید آنها کمی تحت فشار بودند، اما در خصوص خودم شاید درست باشد، چون این اولین بازی بود که به عنوان سرمربی مسئولیت داشتم. با این وجود سعی کردم کنار زمین تمرکز بیشتری داشته باشم و بتوانم تیمم را به بهترین شکل هدایت کنم.

این تیم یکی از بهترین بازیکنان تاریخ استقلال است
سرمربی موقت تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه این تیم ناکامی‌هایی را متحمل کرد و نتایجی را گرفت که از قهرمانی دور شد و اکنون چقدر به کسب موفقیت امید دارد، اظهار داشت: چیزی که در فوتبال تجربه کردم، این بوده که هیچ وقت به عقب باز نمی‌گردم تا ببینم چرا این تیم نتیجه نگرفته است. آینده را نگاه می‌کنم و به جرأت می‌گویم که این تیمی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه است. در هر پست ما دو بازیکن کاملاً آماده داریم و به نظرم بازیکنان بسیار خوبی در تیم حضور دارند. من به آینده استقلال امیدوارم و اگر پتانسیل این تیم را نمی‌دیدم، قطعاً این مسئولیت را قبول نمی‌کردم. من با بازیکنان جوانی که در استقلال حضور دارند، به آینده هم امیدوارم و به نظرم می‌توانیم موفق شویم.

این تیم استقلال چیزی کم ندارد و می‌تواند فصل بعد قهرمان شود
مجیدی در مورد اینکه آیا برای فصل بعد هم هدایت استقلال را به عهده خواهد داشت یا نه و برای رسیدن این تیم به موفقیت چه توقعی دارد، گفت: توقع من این است که این تیم بماند و چند بازیکن جدید در پست‌هایی که کمبود داریم، به تیم اضافه شوند. به نظرم این تیم چیزی کم ندارد و می‌تواند فصل آینده قهرمان لیگ ایران شود. در مورد خود من هم باشگاه تصمیم می‌گیرد و من نمی‌توانم نظری بدهم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۸/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...