نسخه چاپی

سالك خبر داد:

ناگفته‌هایی‌ازجلسه‌نمایندگان‌با‌احمدی‌نژاد

عضو فراكسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به دیدار اخیر جمعی از اعضای فراكسیون اصولگرایان مجلس با رییس جمهور گفت: آقای احمدی‌نژاد در پاسخ به انتقاد از نامه اخیر وی، تنها سكوت كرد.

به گزارش نما، حجت الاسلام و المسلمین سالک در بازدید از غرفه رجانیوز در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره دیدار اخیر جمعی از اعضای فراکسیون اصولگرایان با رییس جمهور اظهار داشت: در این دیدار ابتدا اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس مباحث خود را بیان کردند و بعد از آن رییس جمهور مطالب خود را مطرح کردند.

وی با بیان اینکه نکات مطرح شده توسط نمایندگان حول اهداف این دیدار بود، افزود: هدف اصلی این دیدار موضوع تقویت هم‌دلی بین سران قوا بود که توسط اعضای فراکسیون اصولگرایان بیان شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس درباره هدف دیگر این دیدار گفت: ما در این دیدار اعلام کردیم که حاضریم به دولت برای عبور از وضعیت فعلی اقتصادی کشور کمک کنیم و متقابلا خواستم که دولت نیز ما را یاری کند تا بتوانیم با همدیگر وضعیت موجود اقتصادی و مسائل مربوط به آن را به خوبی مدیریت و هدایت کنیم.

سالک تصریح کرد: در این دیدار انتقادهایی هم مطرح شد که از آن جمله موضوع نامه اخیر رییس جمهور بود که آقای احمدی‌نژاد آن را پذیرفتند اما در عین حال به فشارهای زیادی که روی ایشان است اشاره کردند و گفتند که این فشارها باعث می‌شود که گاهی مطالب به این شکل بیان شود.

عضو کمسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه رییس جمهور از مطالب مطرح شده استقبال خوبی کرده تا آنجا که سه بار گفتند چشم، افزود: قرار بر این شد تا تعداد بیشتری از نمایندگان مجلس با رییس جمهور دیدار داشته باشند.

سالک اظهار داشت: همچنین قرار بر این شد تا مشابه همین دیداری که با رییس جمهور انجام شد با سران دیگر قوا هم انجام گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که احمدی نژاد در واکنش به انتقاد نمایندگان از نامه نگاری اخیرش چه جوابی داشت گفت: رئیس جمهور در واکنش به این انتقاد تنها سکوت کرد.

۱۳۹۱/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...