نسخه چاپی

شرایط خاص پرسپولیس در مسیر قهرمانی

تیم فوتبال پرسپولیس شرایط خاص و ویژه ای در صدرجدول لیگ برتر برای خود رقم زده است.

به گزارش نما، سرخپوشان پایتخت به فاصله دو هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ، ۳ امتیاز بیشتر از مهم‌ترین تعقیب کننده شان یعنی سپاهان دارند و در فاصله ۴ امتیازی از تیم استقلال ایستاده اند. مهم‌تر اینکه تفاضل گل هر دو تیم بهتر از پرسپولیس است و اگر سرخپوشان، امتیازات بیشتری از دست بدهند، شانس قهرمانی در این فصل، برای آن‌ها به خطر می‌افتد.

سرخپوشان پایتخت به اندازه استقلال در جدول، پیروزی دارند و روی عدد ۱۵ با آبی پوشان به توافق رسیده اند و البته به اندازه سپاهان با رقبای خود به تساوی رسیده اند و ۱۲ بار با یک امتیاز از زمین خارج شدند.

از حالا به بعد، تنها ۲ دیدار و ۱۸۰ دقیقه تا پایان لیگ برای پرسپولیس باقی مانده که کسب دو تساوی یا رقم خوردن یک شکست، همه آرزو‌های تیم برانکو را به باد می‌دهد. آن‌ها حداقل یک برد از این دو بازی نیاز دارند که استقلال را از رسیدن به قهرمانی ناکام بگذارد و کسب حداقل ۴ امتیاز، می‌تواند به صورت قطعی، پرسپولیس را قهرمان لیگ کند.

البته استقلال و سپاهان در این هفته، خارج از خانه بازی می‌کنند. آبی پوشان به آبادان می‌روند تا مقابل صنعت نفت به پیکار بپردازند و سپاهانی‌ها نیز مهیای بازی سخت خود در مشهد مقابل پدیده می‌شوند. پدیده‌ای که هنوز شانس کسب سهمیه دارد و از رسیدن به این عنوان کوتاه نمی‌آید.

به هر حال پرسپولیس اگر قهرمانی می‌خواهد، باید یک برد قطعی در کارنامه داشته باشد و سپس چشم به نتایج دو تیم دیگر بدوزد. همچنین تراکتورسازی و پدیده دیگر مدعیان قهرمانی در این فصل، هیچ شانسی برای رسیدن به صدرجدول ندارند، ولی برای سهمیه آسیایی می‌جنگند.

۱۳۹۸/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...