نسخه چاپی

طلسم عجیب پرسپولیس و برانكو

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای دیدار هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود كه در چهار بازی اخیرش پیروز نشده است.

به گزارش نما، علیرغم اینکه پرسپولیس در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و از شانس زیادی برای قهرمانی در این مسابقات برخوردار است، اما در لیگ قهرمانان آسیا شرایطش برای صعود چندان مساعد نیست. شاگردان برانکو در چهار بازی اخیر خود پیروز نشده‌اند و آخرین برد این تیم در لیگ برتر و مقابل سایپا با نتیجه ۳ بر ۲ بوده است.

پرسپولیس در ۴ بازی اخیرش ۳ مساوی و یک شکست به دست آورده است. شاگردان برانکو ۱۱ اردیبهشت در تبریز مقابل پرسپولیس با نتیجه یک-یک متوقف شدند و پیش از این مقابل سپاهان در روز پنجم اردیبهشت بدون گل در ورزشگاه آزادی متوقف شده بودند.

سرخ پوشان قبل از دیدار با سپاهان به مصاف الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا رفتند که با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند و قبل از آن شکست در اصفهان با ذوب آهن دیدار داشته بودند که در آن بازی هم بدون گل متوقف شدند.

پرسپولیس در این چهار بازی ۲ گل به ثمر رسانده و ۳ گل دریافت داشته که این آمار نشان می‌دهد آنها در هفته‌های اخیر شرایط خوبی در نتیجه‌گیری نداشته‌اند. این نتایج باعث شد تا فاصله سپاهان در جدول با آنها به ۳ امتیاز کاهش یابد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۷:۳۰ دوشنبه ۱۶ اردیبهشت در ازبکستان میهمان تیم پاختاکور هستند.

پرسپولیس در حال حاضر با ۴ امتیاز در انتهای گروه D این مسابقات قرار دارد و تنها در صورت پیروزی در این دیدار امیدش برای صعود به مرحله بعد زنده می‌ماند.

۱۳۹۸/۲/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...