نسخه چاپی

واكنش ستاره سایپا به خبر مذاكره با پرسپولیس و استقلال

رضا اسدی هافبك تیم سایپا گفت: قطعا بازی در استقلال و پرسپولیس افتخار هر بازیكنی است و قطعا همه بازیكنان دوست دارند در یكی از این دو تیم پرطرفدار حضور داشته باشند، فعلا كه هیچ باشگاهی با ما تماس نگرفته است

به گزارش نما، یکی از بهترین‌های علی دایی در لیگ امسال در جمع نارنجی پوشان سایپا که با مشکلات زیادی روزهای پایانی لیگ را سپری می‌کنند رضا اسدی است. بازیکنی که جدا از وظایف خودش به عنوان یک هافبک دفاعی در میانه میدان در گلزنی هم خودش را موفق نشان داده است. اسدی که سال گذشته اسمش حسابی حوالی باشگاه پرسپولیس شنیده شد و با ماندن کامیابی نیا قید قرمزپوش شدن را زد حالا این فصل حرف از آبی پوش شدن و رفتن او به استقلال خیلی جدی در میان است. اسدی این گمانه زنی‌ها را یک شایعه می‌داند.

در اصفهان یک برد ارزشمند مقابل ذوب‌آهن به دست آوردید و جای این تیم را سایپا در رتبه هفتم جدول گرفت.

بازی خیلی خوبی بود و با یک نمایش منطقی و خوب از سوی بازیکنان تیم طبق دستورات کادرفنی یک برد ارزشمند را در اصفهان به دست آوردیم. در این بازی موقعیت‌های زیادی را از همان ابتدای بازی ایجاد کردیم و در همان دقایق ابتدایی به گل رسیدیم. به نظرم این‌شانس را داشتیم که به جای دو گل تعداد گل‌های مان را بیشتر کنیم که با بدشانسی و کم دقتی از دست رفت.

خیلی‌ها معتقد بودند این سایپا می‌توانست حتی در جمع مدعیان کسب سهمیه باشد. به نظرت چرا نشد؟

این حرف کاملا درست است و سایپا واقعا این پتانسیل را داشت که بتواند امسال در جمع مدعیان حداقل کسب سهمیه باشد. به نظرم یک مقدار بدشانس بودیم و در خیلی از بازی‌ها که حق مان برد بود اما متاسفانه یا موقعیت از دست دادیم یا در نهایت تساوی شد. مثل همین اتفاقی که در بازی با ذوب‌آهن افتاد و موقعیت‌های زیادی را با بی تجربگی از دست دادیم در طول فصل هم خیلی این شرایط برای مان پیش آمد. حتی در لیگ قهرمانان آسیا هم باید الان سایپا در مرحله گروهی حضور پیدا می‌کرد و اگر در بازی آخر در دقایق پایانی گل نمی‌خوردیم ما در این مرحله گروهی حضور پیدا می‌کردیم. به هرحال به نظرم با بضاعتی که داشتیم خوب عمل کردیم و نتایج درخوری به دست آوردیم.

با مصدومیت هایی که ابتدا و اواسط این فصل نصیب تو شد و حتی برای درمان به خارج از کشور رفتی بازهم عملکرد خوبی داشتی و خوب هم گل زدی؟

به هرحال همیشه به گل زدن فکر می کنم. خدا را شکر شرایطم بعد از دو برهه مصدومیتی که داشتم خوب است و امیدوارم فصل را خوب به پایان برسانم. گل زدن حس خوبی است و امیدوارم این حس لذت بخش بازهم تکرار شود.

ابتدای فصل قرار بود به لیگ دانمارک بروی اما در نهایت با حرف دایی برگشتی. با این مشکلاتی که این فصل داشتید و به آن‌ها اشاره می‌کنی از این‌که به سایپا برگشتی ناراحت نیستی؟

به نظرم با این عملکردی که این فصل داشتم اگر در اروپا بودم شرایطم بهتر بود. قطعا بازیکن 20 ساله خیلی بهتر می‌تواند در اروپا پیشرفت کند تا این‌که 27 سال سن داشته باشد. به علی دایی دین داشتم و باید آن را ادا می‌کردم و همین شد که به خاطر راضی نبودن او برگشتم. علی آقا صلاح فوتبالی من را می‌خواست که اصرار به برگشتن من به سایپا را داشت و همین شد که تصمیم گرفتم بمانم. متاسفانه همان طور که گفتم ابتدای فصل یک مصدومیت باعث شد دو هفته را از دست بدهم و بعد هم در میانه لیگ که استخوان کف پایم شکسته بود و 5 هفته با پای شکسته بازی کردم و این را درک نکردند. برای درمان به دوبی رفتم که خدا را شکر پایم خوب شد

امسال قراردادت تمام می‌شود چه تصمیمی داری؟

قطعا اولین اولویت من ادامه دادن فوتبالم خارج از ایران است. چند پیشنهاد از برخی لیگ‌های اروپایی و همچنین حوزه خلیج فارس به دستم رسیده که هنوز هیچ چیز مشخص نیست و پای میز مذاکره ننشسته‌ایم. قطعا هر تصمیمی که بگیرم در شرایطی است که بتوانم پیشرفت کنم حالا این پیشرفت اگر قرار باشد در ایران باشد آن موقع کار را در کشورم ادامه می‌دهم.

فصل پیش خیلی به باشگاه پرسپولیس نزدیک شده بودی اما نرفتی. حالا هم حرف از توافقات نهایی تو با استقلال حرف به میان است و گفته می‌شود کار تمام است و فصل بعد آبی پوش می‌شوی؟

بدون تعارف می‌گویم همه این‌ها شایعه است و من هیچ صحبتی با هیچ باشگاهی نداشته‌ام و با هیچ تیمی پای میز مذاکره ننشسته‌ام. قطعا بازی در استقلال و پرسپولیس افتخار هر بازیکنی است و قطعا همه بازیکنان دوست دارند در یکی از این دو تیم پرطرفدار حضور داشته باشند. فعلا که هیچ باشگاهی با ما تماس نگرفته است.

یعنی اگر استقلال و پرسپولیس پیشنهاد بدهند بازهم اولویت بازی در اروپاست؟

همان طور که گفتم من برای فصل بعد دنبال پیشرفت هستم اما با این وضعیت فوتبال مان هر بازیکنی بتواند خارج از کشور باشد یک انتخاب بهتر است.

۱۳۹۸/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...