نسخه چاپی

تاكید هاشمی بر لزوم توجه بیشتر به وضعیت مناطق محروم شهر در ماه رمضان

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان كرد: از معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری خواستار رسیدگی و توجه بیشتر به وضعیت مناطق محروم شهر و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان در این نقاط هستیم.

به گزارش نما، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و سی و نهمین جلسه شورا با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: در شرایط سخت امروز جامعه، شاید بیش از هر زمان دیگری ما به فلسفه وحقیقت روزه نیازمندیم.

وی افزود: دوره‌ای که فشار اقتصادی موجب مختل شدن معیشت بسیاری از هموطنان‌مان شده و با توجه به وقایعی نظیر سیل، بخش بزرگی از جامعه ما ماه رمضان امسال را متفاوت با سال‌های گذشته تجربه می کنند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر جلسات و مراسمی نیز با ساعت افطار تلاقی می‌کند افطاری مختصری با هزینه شخصی مسئولان جلسه به حاضران داده شود تا شهروندان احساس نکنند در این شرایط دشوار زندگی، مسئولان نسبت به مشکلات آنها بی‌تفاوت هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: از معاونت فرهنگی اجتماعی و سازمان فرهنگی هنری شهرداری خواستار رسیدگی و توجه بیشتر به وضعیت مناطق محروم شهر و برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ماه رمضان در این نقاط هستیم.

۱۳۹۸/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...