نسخه چاپی

آمادگی خود را برای مقابله با هر اقدام احتمالی حفظ می‌كنیم

معاون دبیركل حزب‌الله اعلام كرد این جنبش آمادگی خود را برای مقابله با هر اقدام احتمالی تجاوزكارانه از سوی رژیم صهیونیستی حفظ می‌كند.

به گزارش نما، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان، تاکید کرد این جنبش آمادگی خود را برای مقابله با هر اقدام احتمالی حفظ می‌کند تا همه بدانند که اهل مقاومت است.

او گفت: اینک دو گزینه پیش رو داریم، یا اینکه به خاطر نسل‌های آینده، مقاومت کنیم و به دفاع از سرزمین خود و همچنین دفاع از مواضع سیاسی خود بپردازیم یا اینکه تسلیم شویم و از خاک خود صرف نظر کنیم و دنباله‌رو و ابزار دست دیگران باشیم، حزب‌الله لبنان گزینه مقاومت را برگزیده و به دستاورد‌های بزرگی از جمله آزادی لبنان و طرد اسرائیل از این کشور در ماه مه سال ۲۰۰۰ دست یافته است. همچنین این حزب از طریق مشارکت در سوریه و همگرایی با محور مقاومت، زیر ساخت‌های گروه تروریستی داعش را در منطقه هدف قرار داده است.

معاون دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان افزود: «با هر اندازه جانفشانی، به مقاومت خود ادامه می‌دهیم و اطمینان داریم که پیروز هستیم. برای تحقق دستاورد‌های بیشتر برای نسل‌های آینده، به مقاومت خود ادامه خواهیم داد».

شیخ نعیم قاسم در ادامه گفت: مقاومت هدف ارعاب و تهدید قرار گرفته تا چیزی را که دشمن در جنگ محقق نکرده است با سازش محقق کند، اما به این هدف نخواهند رسید و ما در موضع دفاعی قوی خود با هدف دستیابی به پیروزی ادامه خواهیم داد.

او درباره مزارع شبعا و تپه‌های کفرشوبا گفت: «این مناطق متعلق به لبنان است، بخشی از اراضی ما در اشغال اسرائیل است، ارتش و ملت و مقاومت مسئول بازدارندگی اسرائیل و دفاع و مقابله با آن هستند. ما آمادگی خود را برای مقابله با هر اقدام احتمالی حفظ می‌کنیم تا همه بدانند ما اهل مقاومت هستیم و نه خفت و خواری».

به نوشته العهد، این سخنان شیخ نعیم قاسم در مراسم بزرگداشت پزشکان بیمارستان شیخ راغب حرب در منطقه‌ای در جنوب لبنان که با حضور محمد جلال فیروز نیا، سفیر ایران در بیروت، و برخی شخصیت‌ها برگزار شد ایراد شده است.


۱۳۹۸/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...