نسخه چاپی

دولت اجازه افزایش قیمت بنزین را ندارد

رئیس فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس در تشریح نشست صبح فراكسیون متبوع خود با تأكید بر اینكه دولت نباید قیمت بنزین را افزایش دهد، گفت: اگر مشكل قاچاق بنزین است چرا دولت كارت سوخت را حذف كرد.

به گزارش نما، حمیدرضا حاجی بابایی در تشریح نشست صبح امروز(یکشنبه، 15 اردیبهشت ماه) فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی که با دستور کار بررسی التهاب ایجاد شده پس از شایعه افزایش قیمت بنزین در جامعه تشکیل شد، گفت: در این نشست که با مشارکت نمایندگان این فراکسیون برگزار شد نمایندگان تاکید کردند برای افزایش قیمت بنزین مجوز قانونی در دست دولت نبوده و دولت نمی تواند قیمت بنزین را بدون مصوبه مجلس افزایش دهد.
منشأ خبر اعلام ناگهانی بنزین 2500 تومانی مشکوک است

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: نمایندگان در این نشست به مشکوک بودن منشأ خبر اعلام ناگهانی بنزین 2500 تومانی از نظر قریب الوقوع بودن این اقدام اشاره داشتند.

وی به اعتراض نمایندگان مبنی بر تضعیف شدید جایگاه مجلس در جامعه با اشاعه این خبر اشاره کرد و افزود: این مورد از مصادیق تشویش اذهان عمومی بود و نظام اقتصادی کشور از این گونه خبرها ملتهب شده و موجبات نگرانی بیشتر مردم فراهم می شود.

حاجی بابایی عنوان کرد: فراکسیون نمایندگان ولایی ضمن مخالفت با این گونه اقدام ها پیشنهاد می کند هر اقدامی از طریق مجلس در این خصوص انجام شود.
ضرورت احیای کارت سوخت برای جلوگیری از قاچاق بنزین

وی اضافه کرد: نمایندگان از دولت می خواهند که مسئولانه در این خصوص اعلام نظر کند چرا که شرایط امروز جامعه به هیچ وجه کشش و تحمل این اقدامات را ندارد.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان معتقدند اگر هدف جلوگیری از قاچاق بنزین است چرا دولت کارت سوخت را که در گذشته حذف کرده است، احیا نمی کند.


۱۳۹۸/۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...