نسخه چاپی

برانكو از ستاره پرسپولیس شاكی است!

برانكو ایوانكوویچ وسواس خاصی روی چیدن تركیب اصلی دارد و معمولا با كمترین تغییر، لیست تیمش را می‌بندد، اما هر وقت تغییری در تركیب دیدید، مطمئن باشید برانكو برای آن تغییر، احساس نیاز كرده و برنامه ریزی خاصی دارد.

به گزارش نما، برانکو ایوانکوویچ وسواس خاصی روی چیدن ترکیب اصلی دارد و معمولا با کمترین تغییر، لیست تیمش را می‌بندد، اما هر وقت تغییری در ترکیب دیدید، مطمئن باشید برانکو برای آن تغییر، احساس نیاز کرده و برنامه ریزی خاصی دارد.

با این حال در ۴، ۵ بازی گذشته، یکی از بازیکنان پرسپولیس اصلا در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشده و از شرایط عادی کاملا به دور است. این بازیکن که ستاره سرخپوشان نیز به حساب می‌آید، در دو بازی اخیر، وظایفش کاملا تغییر کرد تا شاید با این تدبیر تاکتیکی، به بهترین شرایط برسد، اما همچنان در حال و هوای دیگری سیر می‌کند.

این مهره موثر پرسپولیس در گذشته، حالا نارضایتی فنی برانکو را در پی داشته و نتوانسته به اندازه دیدار‌های قبلی درخشش داشته باشد. شنیدیم امکان نیمکت نشینی این بازیکن در دیدار با ماشین سازی بسیار زیاد است. همین قدر بدانید که اگر این بازیکن نیمکت نشین شود، یک افتخار فردی را در این فصل از دست می‌دهد!

۱۳۹۸/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...