نسخه چاپی

ورود سازمان بازرسی به انتخابات فدراسیون فوتبال

سازمان بازرسی كل كشور به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می‌كند و احتمال دارد پرونده انتخابات این فدراسیون به قوه قضائیه ارجاع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق اعلام سازمان بازرسی کل کشور فدراسیون فوتبال موسسه‌ عمومی غیردولتی است. به همین دلیل سازمان بازرسی کل کشور پیش از برگزاری مجمع و انتخابات فدراسیون فوتبال دوبار با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد حضور بازنشستگان در این انتخابات غیر قانونی است.

با این حال فدراسیون فوتبال اعلام کرد طبق اساسنامه، حضور بازنشستگان خلاف آئین‌نامه فدراسیون فوتبال نیست. به هر حال امروز انتخابات برگزار و علی کفاشیان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

در مجمع عمومی امروز فدراسیون فوتبال نماینده‌ای از سازمان بازرسی کل کشور شرکت نکرد.

یکی از حقوقدان‌های برجسته که نمی‌خواست نامش فاش شود در این زمینه به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: سازمان بازرسی کل کشور در این زمینه ورود می‌کند و نسبت به عدم اجرای قانون از سوی مجمع فدراسیون واکنش نشان خواهد داد.

وی ادامه داد: به احتمال زیاد انتخابات فدراسیون فوتبال زیر سوال می‌رود و پرونده این انتخابات به قوه قضائیه ارجاع می‌شود. دخالت قوه قضائیه در این مسئله به هیچ عنوان دخالت دولت در فوتبال محسوب نمی‌شود و تعلیقی فدراسیون فوتبال را تهدید نمی‌کند.

۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...