نسخه چاپی

جریمه 40میلیارد تومانی برای 20 عمده فروش و انباردار تهرانی

معاون استاندار تهران از جریمه 40 میلیارد تومان برای 20 عمده فروش و انباردار در تهران خبر داد.

به گزارش نما ترکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان وزارت صنعت، معدن و تجارت در تلاش هستند تا از سودجویی برخی افراد جلوگیری نمایند گفت: اطلاعات دقیق ریالی و عددی اقلام موجود در انبارها و عمده فروشی ها وجود دارد لذا با افرادی که اقلام مورد نیاز را احتکار یا اقدام به گران فروشی نمایند با جدیت برخورد قانونی صورت می گیرد.
معاون برنامه ریزی استانداری تهران با اشاره به گشت ها و بازرسی های انجام شده در ایامی که ارز دچار نوسان قیمت شد، تصریح کرد: بازرسان ملی گشت های خود 20 عمده فروش و انباردار را که اقدام به احتکار و یا گران فروشی کرده بودند را معادل 40 میلیارد تومان جریمه کردند.
ترکی با اعلام اینکه موادغذایی، مواد صنعتی، برنج و روغن و.. از جمله کالاهای احتکار شده بوده است تاکید کرد: به تمام اتحادیه ها و صنوف موجود اعلام کرده ایم که کالاهای مورد نیاز مردم را در دسترس فروش قرار دهند و در صورت عدم این امر با آنان برخورد قانونی خواهد شد.
وی با اشاره به سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطر نشان کرد: تمام افرادی که دارای عمده فروشی و انبار هستند باید اطلاعات کالاهای خود را وارد این سایت نمایند و تمامی افرادی که کالاهای خود را با ارز مرجع وارد و خریداری نموده اند باید کالای خود را با همان قیمت ارز مرجع در اختیار مردم قرار دهند.

۱۳۹۱/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...