نسخه چاپی

پرسپولیس برانكو را برای دو فصل دیگر می خواهد

نبی گفت: تعامل خوبی با برانكو داشتیم و مشكلات در حال حل شدن است. ما یك فصل دیگر با برانكو قرارداد داریم، اما تلاش می‌كنیم تا قرارداد او را علاوه بر یك سال برای سال دیگر نیز تمدید كنیم.

به گزارش نما، مهدی محمد نبی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تهران درباره وضعیت پرسپولیس بیان کرد: پرسپولیس در ۳ جام لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا مدعی بود، اما به دلیل لیگ فرسایشی که داشتیم، اجازه نداد تا در آسیا نتیجه خوبی بگیریم و به مرحله بعدی برویم و حذف شدیم، هر چند بچه‌ها تا ثانیه آخر زحمت خود را کشیدند، اما داور یک پنالتی را مقابل پاختاکور ازبکستان نگرفت و اگر این اتفاق رخ می‌داد جریان بازی عوض می‌شد.

او افزود: هدف گذاری ما در ۲ جام بعدی است و امیدواریم قهرمانی سال گذشته را در لیگ برتر حفظ کنیم و برای جام حذفی نیز برانکو تدارک ویژه‌ای دیده است. خوشبختانه با توجه به تلاش بازیکنان، انگیزه بالایی دارند تا ۲ جام آینده را کسب کنند.

محمد نبی ادامه داد: امیدواریم که باز هم قهرمان شویم و ۲ جام را به هواداران هدیه دهیم، خوشبختانه بازیکنان خوبی داریم و با تلاشی که در سه جام این فصل انجام دادند انگیزه بالایی دارند تا حداقل ۲ جام بعدی را کسب کنند، برانکو و کادر فنی نیز تلاش زیادی دارند و امیدواریم این اتفاق رخ دهد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد پرداخت مطالبات برانکو و بازیکنان اظهار کرد: ما نیمی از مانده مطالبات برانکو را پرداخت کردیم و بازیکنان نیز بخشی از مانده قرارداد و کادرفنی را پرداخت کردیم و خوشبختانه باشگاه در حال تلاش است تا مشکلات مالی را با کمک هیئت مدیره و ... حل کند.

نبی در پایان گفت: تعامل خوبی با برانکو داشتیم و مشکلات در حال حل شدن است. ما یک فصل دیگر با برانکو قرارداد داریم، اما تلاش می‌کنیم تا قرارداد او را علاوه بر یک سال برای سال دیگر نیز تمدید کنیم. درباره تمدید قرارداد بازیکنان نیز عرب مسئولیت کامل را دارد و با همکاری برانکو این کار را انجام می‌دهد.

۱۳۹۸/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...