نسخه چاپی

انتصابی دیگر در شهرداری تهران

با حكم پیروز حناچی شهردار تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران به عنوان رئیس كمیته پژوهشی و معماری شهرداری تهران منصوب شد.



به گزارش نما، در حکم صادر شده برای گلپایگانی آمده است با عنایت به تعهد تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با توجه به نظام نامه پژوهشی شهرداری تهران به موجب این حکم به عنوان رئیس کمیته پژوهشی شهرسازی و معماری منصوب می شوید.

ساختار نظام پژوهشی شهرداری در جهت افزایش نقش معاونت های ستادی و اجرایی در سیاستگذاری ساماندهی و برنامه ریزی فعالیت های پژوهشی و هدایت این نوع فعالیت‌ها با عنایت به نیازهای مدیریت شهری در جهت دانش محور بودن طرح‌ها و پروژه‌های شهرداری تهران شکل گرفته است.

انتظار می‌رود با حضور فعال جنابعالی در کمیته پژوهشی شهرسازی و معماری برگزاری منظم جلسات این کمیته و تعامل مناسب آن حوزه با مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران وظایف کمیته مزبور بر اساس نظام نامه پژوهشی شهرداری تهران به نحو مقتضی انجام شود.

امید است با نگاه دقیق علمی در راستای تحقق شعار تهران شهری برای همه و ارتقای خدمات به شهروندان نسبت به گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش گام برداری و در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

۱۳۹۸/۲/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...