نسخه چاپی

نبرد تاریخی ایران و اسپانیا!

عکس خبري -نبرد تاريخي ايران و اسپانيا!

سایت فیفا در گزارش خود بازی دو تیم ایران و اسپانیا را جدالی حساس تلقی كرد و گفت كه این بازی را از دست ندهید.

به گزارش فارس، سایت فیفا در مطلبی به بازی ایران و اسپانیا اشاره و جدال قهرمانان آسیا و اروپا را حساس تلقی کرد.

در این گزارش آمده است: اسپانیا قهرمان فوتسال اروپا در دومین روز رقابت‌های جام‌جهانی 2012 تایلند برای اولین بار خود را محک خواهد زد. آنها در اولین بازی خود در گروه B به مصاف حریف سرسختی به نام ایران که 10 عنوان قهرمانی آسیا را دارد می‌روند. در دیگر بازی این گروه پاناما و مراکش با هم دیدار خواهند کرد.

سایت فیفا با اشاره به اینکه دیدار ایران و اسپانیا مهم‌ترین بازی روز دوم مسابقات است، خاطرنشان کرد: هنگامی که قهرمان 6 دوره اروپا با غول‌های آسیا شاخ به شاخ می‌شود، باید شاهد یک فوتسال کلاسیک واقعی باشیم. این دو تیم تاکنون 4 بار در رقابت‌های جام‌جهانی به مصاف هم رفته‌اند و بار دیگر رقابت سختی را در این بازی‌ها تجربه خواهند کرد.

در ادامه این گزارش اشاره‌ای به نتایج گذشته این دو تیم شده و آمده است: این دو تیم در سال 1992 دوبار رو در روی هم قرار گرفتند در حالی که ایران در دور دوم اسپانیا را شکست داد اما این تیم در دیدار رده‌بندی انتقام خود را از ایران گرفت. 8 سال بعد لاروخا یک بار دیگر ایران را شکست داد اما در مسابقات جام‌جهانی برزیل 2008 دو تیم با یکدیگر مساوی کردند.

سایت فیفا در پایان نوشت: پنجمین رویارویی دو قدرت تاریخی فوتسال را از دست ندهید.

هفتمین دوره جام جهانی فوتسال از امروز در تایلند آغاز می‌شود. ایران در اولین دیدار خود فردا و از ساعت 17:30 به وقت تهران به مصاف اسپانیا می‌رود.

۱۳۹۱/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...