نسخه چاپی

مربی خارجی روی نیمكت تیم ملی

سرمربی تیم فوتبال پیكان گفت: در حال حاضر نمی‌توان برای هدایت تیم ملی، گزینه داخلی انتخاب كرد.

به گزارش نما، حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان، درباره انتخاب سرمربی تیم ملی اظهار کرد: گزینه‌های داخلی و خارجی هر کدام مزیت‌های خاص خودشان را دارند و می‌توانند نکات مثبتی را به همراه داشته باشند، اما برای شرایط فعلی معتقدم اگر یک مربی خارجی جایگزین کی روش شود بهتر است. فدراسیون فوتبال نیز رسما اعلام کرده برای هدایت تیم ملی گزینه خارجی مد نظر دارد. تاج و همکاران او در فدراسیون کار حساس و ظریفی را برای انتخاب سرمربی بر عهده دارند که نباید اشتباهی در آن بشود، چون انتخاب سرمربی مسئله مهمی است که باید بدون اشتباه و کاملا واقع بینانه صورت گیرد.

سرمربی پیکان گفت: لازم است چارچوب بندی‌هایی انجام شود که وقتی یک مربی خارجی به ایران می‌آید وظایف و اختیارات فدراسیون و شخص سرمربی مشخص باشد و هر کدام به امور خود آشنایی داشته باشند تا تعامل خوبی بین طرفین صورت گیرد و مشکلی پیش نیاید.

فرکی در ادامه بیان کرد: تجربه نشان داده است به مربیان ایرانی فرصت کمتری داده می‌شود، اما مربیان خارجی در چند سال اخیر فرصت کافی برای کار کردن داشته اند. امیدوارم اگر قرار شد روزی سرمربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی بنشیند، همین زمان و شرایطی که در اختیار مربیان خارجی می‌گذارند را برای گزینه ایرانی هم فراهم کنند. رسانه‌ها و مردم نیز باید هماهنگی و تعامل لازم را با سرمربی داخلی داشته باشند.

وی افزود: در شرایط فعلی نمی‌توان مربی داخلی را مد نظر قرار داد، زیرا تیم ملی کار خیلی حساسی دارد و ممکن است مربی ایرانی در این راه گرفتار اتفاقاتی شود که به او آسیب بزند و در نهایت نتواند انتظارات را برآورده کند.


۱۳۹۸/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...