نسخه چاپی

ثبات نسبی بهای طلا در بازار های جهانی

عکس خبري -ثبات نسبي بهاي طلا در بازار هاي جهاني

در حالی كه سرمایه گذاران در انتظار انتشار نرخ بیكاری آمریكا در روز جمعه می باشند افزایش رشد اقتصاد در چین موجب شد اونس جهانی طلا امروز با ثبات نسبی در محدوده 1719 دلار و 71 سنت داد و ستد شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز،اوایل ماه اکتبر اجرای سیاستهای انبساطی پولی بانک های مرکزی آمریکا و اروپا موجب رشد بهای طلا تا 1800 دلار شد.

بر اساس این گزارش، قیمت جهانی طلا به علت انتظار سرمایه گذاران به انتشار نرخ بیکاری آمریکا در روز جمعه و انتخابات ریاست جمهوری این کشور در هفته آینده،در یک محدوده باریک مبادله شده است.

این گزارش می افزاید، "جرمی فریزن" تحلیلگر کالاهای اقتصادی در هنگ کنگ اظهار داشت: هیچ دلیل مشخصی برای افزایش بهای طلا در آینده وجود ندارد. اما با افزایش شاخص خرید مسکن در چین، میزان اعتماد سرمایه گذاران به بازار افزایش می یابد که این امر روی قیمت طلا تاثیرگذارخواهد بود .

این تحلیلگر اقتصادی در ادامه افزود:بهبود اقتصاد در چین منجر به افزایش تقاضای خرید طلا و همچنین رشد بهای این فلز زرد خواهد شد.

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری،اونس جهانی طلا امروز پنج شنبه با ثبات نسبی به 1719 دلار و 71 سنت رسیده است.

گفتنی است،تحلیل تکنیکال ونگ تائو تحلیلگر اقتصادی رویترز حاکی از این امر می باشد که سطح مقاومتی بهای طلا امروز به 1736 دلار خواهد رسید.

۱۳۹۱/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...