نسخه چاپی

فیفا گلایه ایران را از میزبان جام جهانی پذیرفت

رئیس كمیته فوتسال فدراسیون فوتبال از گفتگوی خود با مسئولان فیفا و گلایه از میزبانی نامناسب تایلندی‌ها برای جام جهانی 2012 فوتسال خبر داد.

به گزارش مهر، عباس ترابیان در گفتگو با امیرحسین پورمحمد، مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتسال ایران ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: زمانی که برای تماشای دیدار پاراگوئه – اوکراین به سالن هومارک شهر بانکوک رفته بودم، با "ماریو"، مسئول برگزاری مسابقات جام جهانی گفتگو کرده و گلایه خود را از اینکه سالنی نامناسب برای تمرین در اختیار ما قرار گرفته بود، ابراز داشتم.
"از میزبان جام جهانی انتظاری بیش از این می‌رود"، وی با طرح این موضوع در ادامه افزود: مسئول برگزاری مسابقات جام جهانی نیز با اشاره به اینکه اسپانیایی‌ها هم به مانند ایران از تمرین در این سالن خودداری کردند، گلایه ما را پذیرفت و آن را وارد دانست.
سرپرست تیم ملی فوتسال ایران با یادآوری اینکه میزبان مسابقات جام جهانی باید حداقل امکانات را برای میزبانی فراهم کند، افزود: اینکه دو تیم ایران و اسپانیا قبل از بازی مهم روز جمعه خود از تمرین خودداری کردند به میزبانی تایلندی‌ها لطمه وارد می‌کند و امیدوارم این مشکلات در روزهای آینده به حداقل برسد.
برای تماشای دیدار افتتاحیه مسابقات فوتسال جام جهانی 2012 علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، علی تارقلی زاده، عضو کمیته برگزاری مسابقات جام جهانی فوتسال، عباس ترابیان، علی صانعی، خسوس کاندلاس و امیر فراشی، اعضای کادر فنی تیم ملی به سالن هومارک رفته بودند.

۱۳۹۱/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...