نسخه چاپی

بازیكنانی كه مورینیو میخواهد

عکس خبري -بازيکناني که مورينيو ميخواهد

سرمربی پرتغالی رئال مادرید با وجود اعمال ۹ تغییر در تیمش برای بازی شب گذشته مقابل آلكویانو تأكید كرد كه رقابت‌های كوپا دل ری را جدی می‌گیرد.

به گزارش فارس، ژوزه مورینیو پس از پیروزی 4 بر یک مقابل آلکویانو در دیدارهای جام حذفی اسپانیا گفت که تیمش رقابت‌های کوپا دل ری را دست کم‌ نمی‌گیرد.

کریم بنزما در این بازی دوبار گلزنی کردو کاکا و رودریگز نیز نام خود را در فهرست گلزنان رئال ثبت کردند. تنها بازیکنانی که در ترکیب تیم نسبت به آخرین بازی لالیگا دست نخورده بودند مایکل اسین و رافائل واران بودند.

مورینیو پس از این پیروزی گفت: برای خنده وارد این مسابقات نشده‌ایم. رقابت‌های کوپا دل ری را دوست داریم و نمی‌خواهیم مثل دوره گذشته اشتباهاتمان به ثبت برسد. کارمان را انجام دادیم و آلکویانو هم بازی خودش را به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: آنها برای این مسابقه آماده بودند و با جدیت بازی می‌کردند. آلکویانو بازیکنان خوبی داشت و به نظر می‌رسید مربی خوبی هدایت این تیم را در دست دارد، زیرا به همان خوبی که فکرش را می‌کردم بازی کردند.

سرمربی 49 ساله قوهای سفید همچنین به انتقادهای اخیری که در مطبوعات اسپانیا از وی برای استفاده کم از بازیکنان تعلیم دیده در آکادمی می‌شود، پاسخ داد.

مورینیو در این باره گفت: به دنبال تعادلی میان تیم اول و آکادمی هستم. ناچو در دفاع چپ یک گزینه است اما او هرگز در دفاع میانی بازی نمی‌کند. او آینده درخشانی در دفاع چپ دارد.

مورینیو اضافه کرد: من بازیکنانی می‌خواهم که تمام عمر برای مادرید بازی کنند.

۱۳۹۱/۸/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...