نسخه چاپی

پرسپولیس از دقیقه یك تا ۹۰ باید حمله كند

پیشكسوت فوتبال كشورمان گفت: پرسپولیس تنها دو دیدار دیگر تا پایان فصل دارد و نباید قهرمانی را اینجا از دست بدهد.

به گزارش نما، فرشاد پیوس معتقد است پرسپولیس برای کسب برد در بازی با ماشین سازی با تمام توان و انرژی خود حمله کند و بازی تهاجمی در دستورکارش باشد.

او در این مورد گفت: «امروز، یک روز خاص برای پرسپولیس است. این تیم می‌تواند برای سومین سال پیاپی به قهرمانی برسد و نباید این شانس را از دست بدهد. فکر می‌کنم پرسپولیس باید از دقیقه یک تا ۹۰ حمله کند و پیروزی در این دیدار را از دست ندهد.»

پیوس افزود: «در این سال‌ها پرسپولیس با حضور بازیکنانی که دارد و حضور برانکو، به تیم بسیار قدرتمندی تبدیل شده و توانایی هایش را با کسب ۲ قهرمانی، یک نایب قهرمانی و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داده و حالا وقت آن است که به سومین قهرمانی لیگ برسد. واقعا حیف است که کار را تا اینجا رسانده اند، نباید در این دو گام آخر کم بیاورند.»

مهاجم افسانه‌ای پرسپولیس در نهایت گفت: «امروز وقت اشتباه کردن نیست. سپاهان و حتی استقلال منتظر کوچک‌ترین لغزشی از سوی پرسپولیس هستند تا جای این تیم را در صدرجدول بگیرند. قطعا هواداران هم کمک می‌کنند، اما باید بدانیم امروز هیچ کس نباید اشتباه داشته باشد، زیرا در این صورت، کار برای پرسپولیس سخت خواهد شد. امیدوارم با یک برد خوب و البته نتایج سایر دیدار‌ها که به سودمان می‌شود، پرسپولیس امروز بتواند جشن قهرمانی بگیرد و کار را تمام کند.»

۱۳۹۸/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...