نسخه چاپی

اعلام سرمربی تیم ملی امید پس از پایان لیگ

سرمربی تیم ملی یوز‌های جوان پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران مشخص خواهد شد.

به گزارش نما، پس از کسب نتایج ضعیف تیم ملی فوتبال امید ایران همراه با زلاتکو کرانچار در رقابت‌های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن، مسئولان فدراسیون فوتبال تصمیم به تغییر سرمربی امید‌ها گرفتند و طبق اعلام مهدی تاج، توافقات با کرانچار برای قطع همکاری صورت گرفت و مربی بعدی تیم ملی امید ایرانی است.

تیم امید در بین ۴۳ تیم شرکت کننده در مرحله گروهی بازی‌ها در رده یازدهم جدول قرار گرفت و این نمی‌تواند کارنامه قابل قبولی باشد. به خصوص که سهمیه صعود آسیا به المپیک با ژاپن چهار تیم است و از سویی ایران در سید چهار بازی‌ها قرار گرفته و احتمال رویارویی با تیم های، چون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا را دارد و به همین دلیل سئول نشین‌ها (محل ساختمان فدراسیون فوتبال) تصمیم گرفتند تا با کرانچار قطع همکاری کنند.

در روز‌های گذشته که اختلاف کمیته فنی فدراسیون با کرانچار علنی شده بود، خبر‌های ضد و نقیضی درباره همکاری با کرانچار به گوش می‌رسید، اما مهدی تاج اعلام کرد توافقات برای جدایی کرانچار انجام شده و مشکلی وجود ندارد و به همین دلیل کرانچار رفتنی شد.

فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی امید درحال بررسی گزینه‌ها است تا مربی خوبی را انتخاب کند. قرار است سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران پس از پایان لیگ مشخص شود که اصلی‌ترین گزینه آن‌ها یحیی گل محمدی است که درحال حاضر در پدیده مربیگری می کند.

گفتنی است، مسابقات نهایی تیم ملی امید برای حضور در المپیک ۲۰۲۰، دی ماه ۱۳۹۸ در تایلند برگزار می‌شود و ۳ تیم نخست همراه با ژاپن میزبان در المپیک حضور خواهند داشت و باید دید تیم ایران با چه مربی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد؟

۱۳۹۸/۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...