نسخه چاپی

ثبت نام ۸۴ هزار نفر در آزمون كاردانی به كارشناسی

مشاور عالی سازمان سنجش از ثبت نام ۸۴ هزار نفر در آزمون كاردانی به كارشناسی خبر داد.

به گزارش نما، حسین توکلی درباره میزان ثبت نام کنندگان در آزمون کاردانی به کارشناسی گفت: متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ با توجه به مهلت تمدید شده برای ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون تا ساعت ۲۴ تاریخ ۲۱ اردیبهشت فرصت داشتند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی گفت: با توجه به پایان مهلت ثبت نام و بر اساس آمار اولیه تعداد ۸۴ هزار و ۹۲۶ نفر نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون اقدام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: پذیرش دانشجو در ۶۶ کد رشته‌های امتحانی کاردانی به کارشناسی صورت می‌گیرد که پذیرش در ۵۰ کد رشته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) و پذیرش در ۱۶ کد رشته بر اساس آزمون صورت می‌گیرد. ظرفیت نهایی پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۸ تعداد ۲۶۴ هزار و ۵۸۴ نفر است.

وی گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آن‌ها با آزمون است) در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.

توکلی اظهار کرد: داوطلبان شرکت کننده در رشته‌های با آزمون لازم است از روز سه‌شنبه ۸ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۰ مرداد با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

۱۳۹۸/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...