نسخه چاپی

جدایی ستاره پرسپولیسی‌ها هواداران را در شوك فرو می‌برد!

چندین عامل باعث شده است تا ستاره پرسپولیس در آستانۀ جدایی قرار بگیرد.

به گزارش نما، پرسپولیسی ها در یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال دیشب از ساعت 21:30 در ورزشگاه آزادی به دیدار ماشین‌سازی تبریز رفته بودند که این بازی در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید. این در حالی بود که هافبک خلاق و خوش تکنیک پرسپولیسی ها پیش از این دیدار دچار آسیب‌دیدگی شد تا مجبور شود زیر تیخ جراحان برود وی روز سه‌شنبه هفته جاری در تهران جراحی می‌شود و با آغاز لیگ نوزدهم می‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود.

طبق اخباری که از باشگاه پرسپولیس به گوش می رسد، در چند وقت گذشته اخباری مبنی بر تمدید قرارداد بشار رسن با پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شد اما گفته‌می‌شود در صورت دریافت نکردن پول این قرارداد اعتباری نخواهد داشت.

مشکلات ارزی باعث شده است تا رسن با دریافت نکردن مطالباتش به پیشنهاداتش پاسخ مثبت بدهد و از سوی دیگر مصدومیت هافبک عراقی و دوری دوماهه از مسابقات و تمرینات این احتمال را به وجود آورده است که هافبک عراقی قرمزهای پایتخت فصل آینده در جمع شاگردان برانکو حضور نداشته باشد.

این در حالی است که ایرج عرب مدیرعامل پرسپولیسی ها گفته است: بشار رسن با ما قرارداد دارد و از پرسپولیس جدا نمی‌شود، مدیر برنامه‌هایش هم این موضوع را می‌داند هیچ‌کس در این مورد نگرانی نداشته باشد.

بازیکن عراقی پرسپولیس نیز در آخرین مصاحبه اش گفته است: «سه شنبه در تهران از ناحیه کتف عمل جراحی خواهم شد. من از 2 سال گذشته از ناحیه کتف احساس ناراحتی می‌کردم. تعطیلات رسمی لیگ را بهترین فرصت برای عمل جراحی دانستم، به همین خاطر اکنون زیر تیغ جراحی می‌روم. دوران غیبتم از میادین قطعاً بیش از 2 ماه طول نمی‌کشد و من دوران نقاهتم را در دوحه پایتخت قطر می‌گذارنم.»

۱۳۹۸/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...