نسخه چاپی

چون استقلال پیروز نشده فوتبال كثیف است؟

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از مسئولان باشگاه استقلال خواست نسبت به مسائل داوری عجولانه اظهار نظر نكنند و اگر موردی درباره شرط‌بندی می‌دانند به كمیته اخلاق اطلاع بدهند.

به گزارش نما، کاظم طالقانی درباره بالا گرفتن اعتراض تیم‌ها به داوری گفت: فکر می‌کنم میزان اشتباهات داوران کمتر شده است. من شب گذشته بازی پدیده و سپاهان را از نزدیک تماشا کردم و عملکرد آقای فغانی داور این بازی قابل قبول بود. سایر مسابقات را تماشا نکردم. به هر حال با نزدیک شدن به پایان لیگ، اعتراضات بیشتر می‌شود. هر تیمی توقع دارد خواسته اش برآورده شود و چون اینطور نمی‌شود، اعتراض می‌کنند.

وی افزود: اشتباهات داوری جزئی از بازی است. باید درصد این اشتباهات به کمترین حد ممکن برسد. همانطور که گفتم در پایان لیگ حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود و به همان میزان اعتراض داریم؛ در حالی که داوران زحمت خودشان را می کشند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره مطرح شدن بحث شرط بندی در فوتبال از سوی علی خطیر معاون باشگاه استقلال تاکید کرد: کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال کار خودش را انجام می‌دهد. آدم‌های متبحر و پیگیری در این کمیته داریم که همه چیز را رصد می‌کنند. اگر آقای خطیر مورد مشکوکی دارد به کمیته اخلاق برود و مدارکش را ارائه بدهد.

طالقانی درباره بحث «فوتبال کثیف» که فرهاد مجیدی بعد از تساوی با صنعت نفت آن را مطرح کرد، گفت: انتظار دارند در هر مسابقه برنده باشند. مگر صنعت نفت تیم دست و پا بسته ای بود؟ استقلال انتظار داشت در این بازی پیروز شود و حالا که اینطور نشده، فوتبال کثیف است. از آنها می‌خواهم عجولانه اظهارنظر نکنند و اگر مدارکی دارند به کمیته اخلاق بدهند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره تعلل فدراسیون در انتخاب و معرفی سرمربی تیم ملی یادآور شد: تعلل در کار نیست. یکسری شرایط است که باید انجام بشود. فدراسیون دارد کارش را درست انجام می‌دهد.

طالقانی درباره اینکه آیا گزینه سرمربیگری تیم ملی در حد کارلوس کی روش است؟ گفت: ان شاءالله.

۱۳۹۸/۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...