نسخه چاپی

خانم بازیگر: زمین خوردم و خانه‌نشین شدم

بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: من تلویزیون نگاه نمی‌كنم و مدت‌ها است كه تئاتر و نمایشی هم ندیده‌ام، با زمین خوردن و آسیبی كه دیده‌ام خانه‌نشین شده‌ام و نمی‌توانم حركت زیادی داشته باشم یا كار كنم.

به گزارش نما، صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درباره برنامه‌های خود گفت: چندی پیش به دلیل زمین خوردن دچار آسیب و کوفتگی شدم و همین امر بسیاری از فعالیت‌های روزانه‌ام را دستخوش اختلال کرده است.

وی اظهار کرد: با اینکه دچار شکستگی نشده‌ام، ولی درد جسمی زیادی را تحمل می‌کنم و این روزها هم مشغول درمان هستم.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون که پیش از این در نمایش «هایلایت» با سوسن پرور همکاری داشته است، بیان کرد: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای روزها و ماه‌های آتی ندارم چرا که تماس یا پیشنهادی برای کار نداشته‌ام، اما مسلما اگر بخواهم در حوزه تئاتر، نمایشی را روی صحنه ببرم، با سوسن پرور همکاری خواهم داشت.

وی درباره نمایش‌ها و سریال‌هایی که این روزها در تلویزیون پخش و در صحنه تئاتر اجرا می‌شود، تصریح کرد: من تلویزیون نگاه نمی‌کنم و مدت‌ها است که تئاتر و نمایشی هم ندیده‌ام، با زمین خوردن و آسیبی که دیده‌ام خانه‌نشین شده‌ام و نمی‌توانم حرکت زیادی داشته باشم یا کار کنم.

لازم به ذکر است، صدیقه کیانفر از بازیگران پیشکسوت و قدیمی حوزه تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون است که به واسطه حضور درخشانش در آثاری چون «کیمیا»، «خوب، بد، زشت»، «ما فرشته نیستیم»، «میوه ممنوعه»، «دعوت» و«هامون» در اذهان عمومی ماندگار شده است.

۱۳۹۸/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...