نسخه چاپی

عزیزمحمدی از سازمان لیگ برتر رفت

اولین جلسه هیات رئیسه با حضور علی كفاشیان،مهدی محمد نبی،سید هادی آیت الهی، فریده شجاعی،غلامرضا بهروان، علیرضا رحیمی، شهاب الدین عزیزی خادم، حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان برگزار شد.

به گزارش سايت فدراسيون فوتبال، در ابتداي جلسه علي کفاشيان-رئيس فدراسيون ضمن تشکر از وزير ورزش و جوانان، معاون ورزش قهرماني وزارت ورزش و جوانان، اعضاي مجمع، اعضاي هيات رئيسه قبلي فدراسيون و کليه رسانه ها به دليل برگزاري بسيار مطلوب مجمع فدراسيون و تبريک به اعضاي جديد هيات رئيسه گفت: ما امانتدار راي اعضاي مجمع هستيم و بايد برنامه هاي کوتاه مدت و بلند مدت فدراسيون که در دستور کار هيات رئيسه، کميته ها قرار گرفته است را به صورت جدي مورد بررسي قرار داده تا از اين طرق بستر سازي براي توسعه پايدار فوتبال کشور را فراهم کنيم.

وي گفت: بايد درخصوص تامين منابع مالي و منابع انساني فدراسيون، برنامه هاي بسيار مدوني را تدوين و به اجرا در آوريم. مسابقات داخلي کشور در رشته هاي فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلي در رده بانوان و آقايان را به صورتي مطلوب و مطابق با استانداردهاي بين المللي سازماندهي کنيم .از سوي ديگر توجه ويژه به تيم هاي ملي و رويدادهاي مهم پيش رو از اهميت بسيار برخوردار است.همچني سازماندهي باشگاههاي کشور به نحو مطلوب و مطابق استانداردهاي تعريف شده را مد نظر قرار دهيم.

در ادامه نشست اعضاي جديد هيات رئيسه مطالبي را در خصوص پيشنهادات اجرايي و سياست گذاري در بخش هاي مختلف اعلام کردند و مقرر شد در جلسه اي که هفته آينده برگزار مي شود، نظرات و پيشنهادات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند. ضمنا همگي اعضاي هيات رئيسه تاکيد داشتند، ضمن قدردان بودن از زحمات يکايک اعضاي مجمع نسبت به انسجام هر چه بيشتر هيات ها و باشگاههاي کشور، اقدامات لازم به عمل آيد.

در پايان نشست، غلامرضا بهروان با حفظ سمت به عنوان سرپرست سازمان ليگ برتر انتخاب شد. پيش از اين منتقمي به عنوان نايب رئيس دوم و رئيس سازمان ليگ معرفي شده بود كه با توجه به نگرفتن راي اعتماد از مجمع نتوانست اين سمت را عهده دار شود.

۱۳۹۰/۱۲/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...