نسخه چاپی

جایزه سردار نقدی برای مورخان

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رسانه‌ها باید اسناد لانه جاسوسی را منتشر كنند و همه باید بدانند كه در سفارتخانه‌های آمریكا در دنیا چه می‌گذرد. اگر سفارتخانه آمریكا در تهران تسخیر نمی‌شد توطئه‌های خود را علیه ایران ادامه می‌داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمدرضا نقدی در مراسم 13 آبان که صبح روز جمعه با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و آحاد مردم در مقابل لانه جاسوسی آمریکا در تهران برگزار شد با تشریح حوادث 13 آبان‌ماه یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، منحنی آمریکا رو به افول بوده و منحنی ایران در عرصه‌های سیاسی، علمی و فناوری، اقتصادی رو به بالا و در حال اهتزاز است.

وی در بخشی از اظهاراتش درباره دلایل تسخیرلانه جاسوسی آمریکا در تهران توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) ادامه داد: آن‌ها حق داشتند که این سفارتخانه را تسخیر کنند مگر این سفارتخانه نبود که به مرکز طراحی ساواک تبدیل شد و مرکز دستور کشتار علیه مردم ایران بود. وقتی شاه ملعون فرار کرد، مگر در این سفارتخانه یک ژنرال آمریکایی مستقر نشد و دستور کشتار مردم را نداد و همچنین کودتایی را طراحی کرد که با هوشیاری امام و با به صحنه آمدن مردم خنثی شد. عقل حکم می‌کرد که ملت ایران این سفارتخانه را تسخیر کند.

وی افزود: مردم ایران چگونه می‌توانستند اجازه دهند که یک محلی علیه‌شان توطئه کند، بر همین اساس عاقلانه‌ترین کار بود که دانشجویان انجام دادند و ملت ایران مدیون این اقدام آن‌ها است.

رییس سازمان بسیج مستعضفین درباره توطئه‌های آمریکا در سراسر جهان تصریح کرد: وقتی که نام کشورهای فلسطین، ویتنام، شیلی آورده می‌شود ناخودآگاه ذهن انسان به جنایت‌های آمریکا سوق می‌یابد. این رژیم پلید تنها رژیمی است که دستش به خون پنج قاره جهان آلوده شده است و در همه‌ دنیا می‌توان جنایت‌های این رژیم را دید.

وی در ادامه اظهاراتش افزود: امروز جنایتهایی که در کشورهای عراق، افغانستان، بحرین و به خصوص در میانمار با کشتار مسلمانان انجام می‌شود با هدایت رژیم پلید آمریکاست. در طول تاریخ هیچ رژیمی را نظیر رژیم آمریکا نمی‌توان یافت که به این میزان جنایت انجام داده باشد، بر همین اساس برای هر مورخ که بتواند ثابت کند رژیمی جنایتکارتر از رژیم آمریکا وجود دارد ده کیلوگرم طلا می‌دهیم. این مورخ می‌تواند از هم اکنون تا سال 1400 تحقیق کند و رژیم زیان‌بارتر از رژیم آمریکا پیدا کند اما نخواهد نتوانست رژیم دیگری شناسایی کند.

وی خطاب به رسانه‌ها و مطبوعات افزود: رسانه‌ها باید اسناد لانه جاسوسی را منتشر کنند و همه باید بدانند که در سفارتخانه‌های آمریکا در دنیا چه می‌گذرد. اگر سفارتخانه آمریکا در تهران تسخیر نمی‌شد توطئه‌های خود را علیه ایران ادامه می‌داد.

رییس سازمان بسیج مستعضفین درباره‌ ارتباط دوباره با‌ آمریکا نیز گفت: پس از قطع روابط میان ایران وآمریکا در اوایل انقلاب اسلامی این کشور با متحدانش تلاش کردند که دوباره ارتباط با ایران را احیا و سفارتخانه‌شان را دوباره فعال کنند. از سوی دیگر در دوران جنگ نیز برخی خواهان برقراری دوباره‌ روابط با آمریکا بودند اما امام راحل با موضع قاطع خود این مساله را منتفی اعلام کرد.

وی خطاب به کسانی که اظهار می‌کنند با برقراری روابط مجدد با آمریکا وضع اقتصادی ایران بهبود می‌یابد و امنیت برقرار می‌شود، تاکید کرد: مگر افغانستان که با آمریکا ارتباط دارد می‌تواند در امنیت به سر برد؟ مگر دولت موقت علاقه خود را به آمریکا نشان نداده بود پس چرا آمریکا در ایران خرابکاری می‌کرد و قسمت‌هایی از ایران را مورد حمله قرار می‌داد؟ لذا این توهم است که تصور کنیم تهدیدها مرتفع می‌شوند و وضع اقتصادی ایران پس از برقراری روابط مجدد با آمریکا بهبود می‌یابد.

وی افزود: چطور می‌توان تصور کرد که ارتباط با آمریکا وضع اقتصادی کشور را سر و سامان می‌دهد در حالی که کشورهایی که روابط خوبی با آمریکا دارند هر روز وضع اقتصادی‌شان بدتر از گذشته می‌شود حتی خود آمریکا نیز بدهی‌های فراوانی دارد بر همین اساس این سوال مطرح می‌شود که چگونه می‌شود وضع اقتصادی کشوری با ارتباط با کشور مفلوکی بهبود یابد؟

نقدی ادامه داد: همه پیروزی‌ها و پیشرفت‌ها و عزت ملت ایران در نتیجه‌ ایستادن در مقابل آمریکا و رویارویی با این کشور بوده است، امروز ما آمریکایی‌های مفلوک و شکست خورده را می‌بیبنیم. در سال 57 که در مقابل آمریکا ایستادیم این کشور در همه‌ مولفه‌ها در قدرت قرار داشت و به گونه‌ای قدرت مثلث جهان بود، اما امروز که قدرت نظامی این کشور شکست خورده و مفلوک شده است برای چه با این آمریکای شکست خورده سازش کنیم؟! دیگران به عقل‌مان می‌خندند.

وی در بخشی دیگری از اظهاراتش با اشاره به ساخت فیلم موهن علیه پیامبر(ص) افزود: ملت ایران دست از کسانی که به پیامبر اکرم(ص) توهین کردند برنخواهند داشت تا این‌که یا آن‌ها توبه کنند و یا ساقط شوند.

وی تصریح کرد: ما خیال همه کسانی را که در داخل و خارج نقشه می‌کشند که ایران با آمریکا ارتباط داشته باشد، راحت می‌کنیم و اعلام می‌کنیم حرف ملت ایران در این‌باره همان حرف امام راحل است که اعلام می‌کردند ما تا آخر ایستاده‌ایم و با آمریکا سازش نمی‌کنیم مگر این‌که آدم شود و از ظلم کردن دست بردارد بر همین اساس این ملت با آمریکا سازش نمی‌کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر این‌که «اگر سازش با آمریکا مطرح شود باید شروطی را ملت ایران را اعلام کنند» گفت: از شروط ارتباط با آمریکا این است که این کشور باید ثابت کند که آدم شده است و در همین راستا پایگاه‌های نظامی خود را در 50 کشور جهان جمع و سازمان سیا را منحل کند تا دیگر این سازمان علیه کشوری کودتا نکند ملت فلسطین را آزاد بگذارد و شکنجه‌گاه‌ها و زندان‌ها خود را تعطیل کند و از آن‌جایی که این کشور در داخل آزاد نیست و مردم آمریکا حق انتخاب ندارند آزادی‌هایی به مردم خود بدهد. بر همین اساس اگر خیال ارتباط با ایران را داشته باشد باید این اصلاح‌ها را انجام داده و آدم شود.

وی با بیان این‌که «ملت ایران هیچ وقت تسلیم را قبول نمی‌کنند» افزود: تفکر ذلیل و بی‌عقلی است که تصور شود که ملتی اینچنین با سلامت که مرگ را به تسلیم ترجیح می‌دهد در برابر توطئه‌های آمریکا اکنون تسلیم شود، ملت ایران مصمم است و اقتصاد مقاومتی که رهبر ایران پیش روی ملت این کشور گذاشته است، وسیله‌ای برای عبور از این جریان است. بدین شکل ملت ایران می‌تواند از تحریم سر بیرون آورند. ملت ایران در این آزمایش بزرگ خواهند ایستاد و با تلاش و کوشش مصرف تولیدات داخلی و اقتصاد مقاومتی سربلند بیرون خواهد آمد و دشمن پایان راه خود را خواهد دید.

وی با اشاره به راهپیمایی روز جمعه بعد از برپایی نماز ظهر در سراسر کشور گفت: جواب همه‌ توطئه‌های آمریکا علیه ایران را ملت عظیم‌الشان این کشور بعد از نماز جمعه با تظاهرات خود خواهند داد و بدین شکل آمریکا تجربه شکست‌خورده را با دیگر با شکست به پایان خواهد رساند.

۱۳۹۱/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...