نسخه چاپی

بازیگر معروف: دلیل كم‌كاری من را از مافیای سینما بپرسید

بازیگر فیلم "اتویوس شب" گفت: سینما و بازیگری دست عده خاصی افتاده است. این عده تمام سینما را برای خودشان می‌خواهند. به شخصه نمی دانم برخی چگونه وارد بازیگری شده‌اند. گاهی با خودم می‌گویم حتماً با خود اسپانسر آورده اند و اگر نه از لحاظ بازیگری توانایی خاصی ندارند.

به گزارش نما، امیرمحمد زند بازیگر سینما و تلویزیون، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: امسال دو پیشنهاد تاکنون داشته‌ام اما هنوز کاری قطعی نشده و هم اکنون سر کار خاصی نیستم.

وی دلیل کم کاری خود در عرصه بازیگری را اینگونه تشریح کرد: واقعیت باید دلیل کم کاری مرا از مافیای سینما پرسید. دلیل نبود من در بازیگری را باید از دست‌های پشت پرده و اسپانسرهایی که برای گروه‌ها تعیین تکلیف می کند پرسید. متاسفانه این اسپانسرها هستند که مشخص می‌کنند چه بازیگران و یا عواملی در یک پروژه حضور داشته باشند.

بازیگر فیلم "اتوبوس شب" در همین راستا ادامه داد: سینما و بازیگری دست عده خاصی افتاده است. این عده تمام سینما را برای خودشان می‌خواهند. به شخصه نمی دانم برخی چگونه وارد بازیگری شده‌اند. گاهی با خودم می‌گویم حتماً با خود اسپانسر آورده اند و اگر نه از لحاظ بازیگری توانایی خاصی ندارند.

وی حضور نابازیگران در بازیگری را ناگوار خواند و اظهار کرد: پیشتر برخی نابازیگر بابت یک پروژه پولی نمی گرفتند و نقش های کوتاه را بازی می‌کردند اما امروزه نابازیگران با آوردن سرمایه به پروژه ایفاگر نقش‌های اصلی شده اند که این اتفاق به هیچ وجه قابل هضم نیست.

بازیگر فیلم "تقاطع" درباره حواشی فراوانی که برخی به عمد برای خود ایجاد می‌کنند افزود: متاسفانه همه چیز ما تبدیل به حاشیه شده است. برخی از همین جنس بازیگران نوظهور بیش از آنکه به متن بازیگری بپردازند در فضای مجازی مشغول حاشیه سازی هستند.

وی آینده بازیگری را مبهم خواند و اضافه کرد: نگرانی من بازیگر این است که آیا پنجاه سال دیگر نامی مثل علی نصیریان در بازیگرانمان پیدا خواهد شد یا نه. آینده سینما کاملاً مبهم و ناراحت کننده است.

این بازیگر سینما و تلویزیون وضعیت حضور بازیگران جوان در سینما را غیراستاندارد دانست و خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ زیرساختی در بازیگری وجود ندارد، همین نابازیگران به راحتی وارد این عرصه شده و نقش اول بازی می‌کنند. نتیجه این می‌شود که ما در برخی سنین جوان تعداد بسیار کمی بازیگر خوب را در آثار می بنیم.


۱۳۹۸/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...