نسخه چاپی

مهدی شیری: قهرمانی‌ پرسپولیس زیر سوال بردنی نیست

مدافع پرسپولیس از تجربه قهرمانی با این تیم در اولین فصل حضورش صحبت كرد.

به گزارش نما، یکی از بازیکنانی که نیم فصل به پرسپولیس اضافه شد و از همان ابتدا به ترکیب اصلی رسید مهدی شیر ی بود. او که قرار بود جای حسین ماهینی مصدوم ار پر کند فشار سنگینی را متحمل شد و توانست تا حد زیادی از ماموریت خودش سربلند خارج شود.

شیری در خصوص تجربه قهرمانی در اولین فصل حضورش در پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم. حس خیلی خوبی بود و از روزی که آمدم لحظه شماری می‌کردم با پرسپولیس قهرمان شویم. محافظت از قهرمانی کار سختی بود و توانستیم انجام دهیم و هتریک کنیم.

وی در مورد شرایط خودش و فشاری که تحمل می‌کرد هم گفت: صد در صد کار سختی داشتم چرا که وقتی نیم فصل به تیمی اضافه می‌شوی آنهم تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار قطعاً سخت است. در تیم بزرگ هوادار بازیکن را زیر ذره‌بین می‌برد و عملکردش در چشم است. شرایط سخت است و انتظار زیاد است و همین موضوع کار را سخت می‌کند.

مدافع پرسپولیس در مورد عملکرد خودش هم گفت: وقتی تیم قهرمان می‌شود معنی اش این است که همه مجموعه کارشان را درست انجام دادند. از عملکرد خودم راضی‌ام ولی باز هم باید هفته به هفته باید شوم تا بتوانم به خودم نمره خوب بدهم. با ایده‌آل خودم فاصله دارم ولی رفته رفته تلاش می‌کنم بهتر شوم و مطمئنم به هدفم می‌رسم.

شیری در مورد بهترین خاطره از حضورش در پرسپولیس گفت: همه اش خاطره خوب بود و بزرگترینش همین قهرمانی بود و خوشحالم که توانستم این مقام را تجربه کنم.

وی در مورد حرف و حدیث‌هایی که در مورد پرسپولیس مطرح شده و اینکه چقدر روی ذهنیت بازیکنان تاثیر داشت، گفت: وقتی کسی در اینجور تیم‌ها بازی می‌کند باید از نظر ذهنی خودش را آماده کند. به نظر خودم در بازی‌های آخر باید نتایج قابل قبول گرفتیم. سپاهان مدعی، استقلال مدعی، تراکتور مدعی برابر ما قرار گرفتند و تساوی هم خوب بود چرا که همین یک امتیاز ها ما را در کورس نگه داشت.

مدافع پرسپولیس در رابطه با اینکه گفته می‌شود پرسپولیس حمایت شده و داوری‌ها به سودش بوده هم گفت: اصلاً اینطور نیست. وقتی یک تیم قهرمان می‌شود این حرف‌ها را برایش می‌سازند و مثل اینکه پشت آدم موفق هم همیشه حرف هست. وقتی یک تیم 3 سال پیاپی قهرمان می‌شود نشان از توانایی‌اش دارد چرا که اگر حرف و حدیثی باشد یک سال موفق می‌شود و سال بعد افت می‌کند. تیم ما 3 سال است موفق شده و به آن حد استاندارد رسیده است و منصفانه نیست یک سری حرف‌ها را مطرح کرد و زحمات تیم را زیر سوال برد. قهرمانی ما زیر سوال بردنی نیست.

شیری در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس به خاطر قهرمانی در لیگ، جام حذفی را جدی نمی‌گیرد هم توضیح داد: اصلاً چنین حسی ندارم و فوتبال است و همه چیز دست خودمان است. صد در صد تلاش خودمان را می‌کنیم که در جام حذفی هم به قهرمانی برسیم. البته قبل از آن لیگ قهرمانان را در پیش داریم و بازی با السد بازی مهمی است و چیزهای زیادی داریم تا یاد بگیریم.

وی در مورد اتفاقات بازی با سپاهان و احتمال تکرارش در اصفهان گفت: به صورت کلی می‌گویم اصلاً فوتبال ارزش این چیزها را ندارد. از اینکه دیدم یک هوادار فوت شد ناراحت شدم. لیگ یک روز شروع می‌شود و یک روز هم تمام می‌شود و ارزشش را ندارد بی‌احترامی به کسی شود و با آبروی کسی بازی شود و با جان کسی بازی شود. از نیروی انتظامی اصفهان می‌خواهم بهترین امکانات را فراهم کند تا بازی در بهترین شرایط برگزار شود.

۱۳۹۸/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...