نسخه چاپی

آخرین خبرها از «شكستن همزمان بیست استخوان» محسن تنابنده

فیلم برگزیده جشنواره جهانی فیلم فجر محصول مشترك ایران و افغانستان به زودی در این ۲ كشور به صورت همزمان اكران خواهد شد.


به گزارش نما، به گفته نوید محمودی تهیه کننده «شکستن همزمان بیست استخوان» گفتگوهایی با ابراهیم داروغه زاده و محسن امیریوسفی روسای شورایعالی اکران انجام شده است تا با توجه به اعلام آمادگی افغانستان برای اکران همزمان فیلم در تابستان در ایران و افغانستان، مقدمات برای اکران مهیا شود.

برادران محمودی در حال آماده سازی مقدمات برای اکران فیلم در دو کشور هستند تا مخاطبان ایرانی و افغانستانی بتوانند فیلم را همزمان ببینند.

فیلم «شکستن همزمان بیست استخوان» که با نام بین‌المللی «رونا مادر عظیم» محصول مشترک ایران و افغانستان از طرف افغانستان به آکادمی اسکار برای شرکت در بخش فیلم غیرانگلیسی معرفی شد، تا به امروز در ۱۵ فستیوال بین‌المللی شرکت داشته و چند جایزه از جمله بهترین فیلم از جشنواره بوسان و بهترین فیلم از جشنواره وزول را بدست آورده است.

محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیا رضایی، سعید چنگیزیان و علیرضا استادی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: جمشید محمودی، تهیه کننده: نوید محمودی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، صداگذار: بهمن اردلان، طراح صحنه: مهدی موسوی، طراح لباس: غزاله معتمد، طراح گریم: سعید ملکان، آهنگساز: سهند مهدی زاده، تدوین: جمشید محمودی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: روزبه سجادی حسینی، منشی صحنه: فائزه گرکانی، مدیر تولید: علیرضا باقربیگی، عکاس: فتاح ذی نوری، جلوه‌های ویژه بصری: علیرضا قادری اقدم، طراح پوستر: بهزاد خورشیدی و روابط عمومی: سپیده حیدرآبادی.

۱۳۹۸/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...