نسخه چاپی

كنایه جالب ژوزه به كی روش‌

عکس خبري -کنايه جالب ژوزه به کي روش‌

سرمربی پرسپولیس خطاب به مدیران پرسپولیس گفت: «نمی فهمم چرا شما این‌قدر از كی روش حساب می‌برید.»

به گزارش نمابه نقل از جام، رابطه کي‌روش و مانوئل ژوزه از اول هم خوب نبود. شايد از همان زمان‌هايي که آن‌ها در پرتغال بودند. و شايد از خيلي قبل‌ترها. اين اختلافات به تهران هم کشيده شد و وقتي ژوزه به پرسپوليس آمد فوتبال‌دوستان ايراني هم متوجه رابطه بد او با سرمربي پرتغالي تيم ملي شدند.


در جلسه کميته فني پرسپوليس که اوايل هفته برگزار شد مانوئل ژوزه که از باخت تيمش به مس کرمان ناراحت بود حرف‌هايي در مورد تعطيلي‌هاي گاه و بي‌گاه ليگ زد که به بيرون درز کرد.


ژوزه خطاب به رويانيان و اعضاي کميته فني پرسپوليس گفت: «من نمي‌خواهم بهانه بياورم و شکست مقابل مس را گردن کسي بيندازم ولي واقعا نمي‌دانم اين چه ليگي است که شما داريد و چرا ليگتان اين همه تعطيل مي‌شود. من مي‌دانم اين ناهماهنگي‌ها کار کيست ولي نمي‌دانم چرا شما اين‌قدر از او حساب مي‌بريد (منظور ژوزه کاملا کي‌روش بود) ليگ شما تنها ليگي است که 7 ماه تعطيل است و فقط 5 ماه سال برگزار مي‌شود! الان 14 هفته از بازي‌ها گذشته ولي 4 بار ليگ تعطيل شده به طوري که ما 2 بازي مي‌کنيم و 3 هفته تعطيل مي‌شويم. دوباره 2‌بازي مي‌کنيم و اين بار 2 هفته تعطيل مي‌شويم. خب در چنين شرايطي که ما 7 ملي‌پوش هم داريم من چطور بايد بازيکنان را هماهنگ کنم و چطور بازيکنان بايد بدنشان را آماده نگه دارند؟»


بعد از صحبت‌هاي ژوزه اکثر پرسپوليسي‌هاي قديمي که در جلسه بودند به او حق دادند (از جمله استيلي) ولي نکته اين‌جا بود که از دست آن‌ها هم کاري ساخته نبود. پرسپوليس امسال ملي‌پوشان زيادي داشته و در واقع رويانيان در فصل نقل‌ و انتقالات 4، 5 ملي‌پوش خريده ولي اصلا فکر نمي‌کرد که همين مسئله درنهايت به ضرر پرسپوليس تمام شود.


نکته ديگر اين‌که از گوشه و کنار شنيده مي‌شود کي‌روش به رويانيان ‌گفته مشکل شما تعطيلي ليگ نيست. مشکل شما به مربي‌تان مربوط مي‌شود و اين‌که او بلد نيست از اين همه مهره به خوبي استفاده کند. اين‌که پاسخ رويانيان چه بوده را نمي‌دانيم اما مسلما رابطه تيره و تار کي‌روش - ژوزه به اين راحتي‌ها خوب نمي‌شود و حالا حالاها بايد ادامه سريال اختلافات پرتغالي‌هاي شاغل در ايران را شاهد باشيم.

۱۳۹۱/۸/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۱/۸/۱۳
اقاي ژوره.شما حرف نزن.دعا کن پرسپوليس نره دسته يک.شما به تيم خودت برس
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...