نسخه چاپی

معترضان سالن محل سخنرانی معاون ترامپ را ترك كردند

جمعی از حضار سخنرانی مایك پنس در ایالت ایندیانا كه زادگاه اوست به نشانه اعتراض به سیاست‌های دونالد ترامپ سالن را ترك كردند.

به گزارش نما، در مراسم سخنرانی روز گذشته (شنبه) مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، در دانشگاه تیلر در ایالت ایندیانا، به مناسبت جشن فارغ‌التحصیلی تعدادی از دانشجویان، جمعی از دانشجویان، اعضای هیئت علمی و فارغ التحصیلان به نشانه اعتراض سالن را ترک کردند.

بسیاری از افرادی هم که در سالن باقی ماندند در اعتراض به پنس نوشته‌ای در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود «من هم تیلر هستم» با این هدف که نشان دهند عقاید مختلفی در مقابل عقاید مقامات دانشگاه در آنجا حضور دارد.

این اعتراض پس از آن آغاز شد که دانشجویان دانشگاه تیلر و برخی از اهالی حومه «آپلند» ایالت ایندیانا که زادگاه پنس محسوب می‌شود با مطرح کردن این نگرانی که سخنرانی معاون رئیس‌جمهور می‌تواند به عنوان تاییدی برای سیاست‌های دونالد ترامپ تلقی شود یک طومار آنلاین برای تحریم آن منتشر کردند.

حدود ۱۰ هزار نفر این طومار را امضا کردند و در روز سخنرانی حدود ۵۰۰ دانشجو سالن را ترک کردند. در این طومار نوشته شده بود «دعوت از مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور، به دانشگاه تیلر و دادن یک تریبون به او برای ابراز عقاید سیاسی‌اش، فارغ‌التحصیلان، اساتید و کارکنان دانشگاه و دانشجویان را در سیاست‌های دولت ترامپ-پنس شریک و همدست خواهد کرد».

جالب آن است که پنس در این سخنرانی از اهمیت آزادی ادیان سخن گفت و از فارغ‌التحصیلان خواست بر عقاید خود در مخالفت با شکنجه استوار باشند. او گفت «به شما وعده می‌دهم که همیشه برای آزادی مذاهب و حق زندگی، یادگیری و عبادت بر اساس دستورات وجدان شما، ایستادگی کنیم».

۱۳۹۸/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...