نسخه چاپی

ترامپ: نانسی پلوسی به آمریكا هیچ كمكی نمی‌كند

رئیس‌جمهور آمریكا در ادامه جنگ لفظی با رئیس مجلس نمایندگان این كشور، «نانسی پلوسی» را به كمك نكردن به كشورش متهم كرد.

به گزارش نما، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد از ویدئوی دستکاری شده دربارهنانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور اطلاع نداشته است.

ترامپ گفت او کاملا می‌تواند با رئیس دموکرات‌ها در مجلس کار کند و در عین حال پلوسی را متهم کرد که به کشورش کمکی نمی‌کند. رئیس جمهور آمریکا در جمع خبرنگاران پیش از عزیمت به ژاپن اعلام کرد من درباره این ویدئو‌ها چیزی نمی‌دانم. می‌توانم به شما بگویم من اینجا هستم تا به کشور کمک کنم.

این اظهارات رئیس جمهور آمریکا در حالی مطرح شد که او پیشتر ویدئویی از شبکه خبری فاکس نیوز را در صفحه شخصی خود در توئیتر بازنشر کرد که در این ویدئو بخش‌هایی از گاف‌های نانسی پلوسی کنار هم قرار داده شده بود و در بخش‌هایی هم حرف‌های او به گونه‌ای کنار هم چیده شده بود که به ظاهر او را دچار لکنت زبان نشان می‌داد. ترامپ در همان روزی این ویدئو تمسخرآمیز درباره رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را در صفحه توئیتر خود به اشتراک گذاشت که روزنامه واشنگتن پست گزارش داد ویدئو‌های منتشره از سوی فاکس نیوز به نحوی دستکاری شده اند تا به نظر برسد نانسی پلوسی کلمات را به گونه‌ای چسبیده به هم تلفظ می‌کند و ظاهراً دچار لکنت زبان است.

این هفته جنگ لفظی میان رئیس جمهور آمریکا و رئیس مجلس نمایندگان این کشور به اوج خود رسید. ترامپ در نشستی در کاخ سفید در پاسخ به این سوال که آیا درگیری او با پلوسی به مسئله‌ای شخصی تبدیل شده است، گفت کاملا می‌تواند با پلوسی همکاری داشته باشد با این حال همزمان تاکید کرد که رئیس مجلس نمایندگان آمریکا کمکی به این کشور نمی‌کند. ترامپ همچنین اعلام کرد دموکرات‌ها باید پیش از آنکه دو طرف بتوانند بر روی موضوعاتی از جمله مسئله زیرساختی با هم همکاری کنند، تحقیقات خود درباره دولت، کمپین انتخاباتی و مسائل مالی او را کنار بگذارند.

حملات لفظی ترامپ علیه پلوسی از چهارشنبه شب افزایش یافت؛ زمانی که پلوسی اعلام کرد ترامپ درگیر مخفی کاری است. وی در این خصوص اعلام کرد دموکرات‌های کنگره معتقدند که ترامپ در تلاش است یک موضوع قانونی را از همگان پنهان کند. این در حالی است که ترامپ در واکنش به این اظهارات پلوسی خود را بی‌ریاترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا خواند.

۱۳۹۸/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...