نسخه چاپی

مسافران اتوبوس شهری پایتخت حتما این نكات را بخوانند

پیمان سنندجی با اشاره به اینكه در صورت خرابی دستگاه كارت بلیت، مسافران نباید وجهی به راننده پرداخت كنند،‌گفت: نرخ بلیت اتوبوس برای خطوط تندرو حداقل 600 و حداكثر 1200 در نظر گرفته شده است.

به گزارش نما، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ارتباط با کرایه‌های اتوبوس در پایتخت اظهار داشت: در صورتی که دستگاه کارت بلیت در اتوبوس دچار مشکل باشد، مسافر لازم نیست هیچ وجهی را به راننده پرداخت کند و در صورت دریافت وجه توسط راننده تخلف صورت گرفته و مسافران می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه 1888 اطلاع دهند.

وی افزود: طبق مصوبه سال 98، نرخ کرایه در خطوط تندرو و عادی بر اساس مسافت در نظر گرفته شده و حداقل 650 در خطوط عادی و حداکثر 1500 تومان است که برای خطوط تندرو حداقل میزان 600 و حداکثر 1200 در نظر گرفته شده است.

وی در مورد گلایه‌مندی برخی از رانندگان اتوبوس در مورد کارت‌های سازمانی گفت:‌برخی از مسافران کارت‌های سازمانی دارند که تنها برای یک نفر امکان کسر کرایه وجود دارد و برای استفاده مجدد گاهی دقایقی زمان باید در نظر گرفته شود و یا در ایستگاه بعدی مورد استفاده قرار گیرد.بنابر این مسافران می‌توانند پس از کسر کرایه اولی در صورتی که بخواهند برای همراهان خود نیز کرایه پرداخت کنند، از کارت‌های دیگر استفاده کرده و یا وجه آن را بپردازند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: مسافرانی که از کارت بلیت استفاده می‌کنند نسبت به مسافرانی که وجه پرداخت می‌کنند از تخفیف حدود 20 درصد کرایه برخوردار می‌شوند.

تمهیدات شب‌های قدر

سنندجی در مورد تمهیدات شب‌های قدر توسط سازمان اتوبوسرانی نیز گفت: ناوگان این شرکت، ایاب و ذهاب زائران گرامی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) را در شب های قدر پوشش خواهد داد.

وی افزود: سرویس رسانی به حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در این شب‌‌ها، از ساعت 21 و از مترو شهرری به مقصد میدان مدرس شهرری و پس از پایان مراسم نیز از حرم به مقاصد مترو شهر ری، میدان خراسان، کهریزک، پایانه خاوران، زمان آباد، نازی آباد، جاده نظامی، دولت آباد، میدان شوش است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد:همچنین سرویس رسانی به شرکت کنندگان در مراسم حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) نیز بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از ساعت 20:00 و از میادین آزادی، راه آهن، خراسان و انقلاب اسلامی صورت خواهد پذیرفت.


۱۳۹۸/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...