نسخه چاپی

سرلشگر باقری: آرمان فلسطین و قدس شریف نابودشدنی نیست

رئیس ستاد كل نیروهای مسلح با دعوت از ملت ایران برای شركت در راهپیمایی روز قدس تأكید كرد: به اذن الهی با آزادسازی سرزمین‌های اشغالی پیكر زخم‌خورده «قبله اول مسلمین‌ جهان» التیام ‌و «فلسطین مقتدر، مستقل و سرافراز» احیا خواهد شد.

به گزارش نما، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» در پیامی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس با تاکید بر اینکه «آرمان فلسطین و قدس شریف نابودشدنی نیست» اظهار داشت: به اذن الهی بساط اشغالگران برچیده و با بازگشت فلسطینی‎های آواره، فلسطین مقتدر، مستقل و سرافراز احیاء خواهد شد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای کریم را شاکریم با درک لیالی مبارکه قدر و توفیق بهره مندی از برکات کثیر ضیافت الله الاکبر و ماه مبارک رمضان، ملت ایران در آستانه خلق حماسه ماندگار دیگری در حمایت از مظلوم و برائت از ظالم قرار گرفته است.

بی تردید «روز جهانی قدس» امسال به رستاخیز عظیم و پرخروش امت اسلامی در تجدید پیمان با آرمان بلند قدس شریف و پشتیبانی و همراهی با ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم اشغالگر، جعلی و کودک کش صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن تبدیل و توّهم فرعون حاکم بر آمریکا در تحمیل «معامله نافرجام قرن» و محو فلسطین را به مانند رؤیای «خاورمیانه بزرگ» و «اسراییل از نیل تا فرات»، باطل خواهد ساخت.

به فضل الهی، به مانند چهل سال گذشته، حضور پرشور، انقلابی و یکپارچه آحاد و اقشار مختلف ملت شریف ایران از جمله خانواده بزرگ نیرو‌های مسلح کشور در راه پیمایی سراسری روز جهانی قدس نشان خواهد داد، آرمان فلسطین و قدس نابود شدنی نیست و سرانجام وعده صادق خداوند برای «قصه پرغُصه فلسطین» محقق و به اذن الهی بساط اشغالگران برچیده و با آزادسازی سرزمین‎های اشغالی و بازگشت فلسطینی‌های آواره، پیکر زخم‌خورده «قبله اول مسلمین‌جهان» التیام و «فلسطین مقتدر، مستقل و سرافراز» احیاء‌خواهد شد.

۱۳۹۸/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...