نسخه چاپی

اعتراض بازیگر زن مشهور به رفتارهای ضدمردانه

بازیگر مشهور سینما گفته است با اطلاق برخی چیزها با عنوان «مردانه مسموم» به پسرانمان آسیب رسانده‌ایم.

به گزارش نما، مریل استریپ که اخیراً با سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» به خانه هوادارانش رفته است عبارت «مردانه مسموم» را مورد انتقاد قرار داده و گفته این عبارت برای مردان توهین‌آمیز است. او گفته «ما با بیان اینکه چیزی مردانه مسموم است به پسرانمان آسیب می‌رسانیم. زنان می‌توانند خیلی سمی باشند. مردم سمی هستند.»

استریپ در میزگردی درباره دومین فصل «دروغ‌های کوچک بزرگ»، یک سریال زنانه سخن می‌گفت و این بحث را زمانی مطرح کرد که نیکول کیدمن، همبازی او طرفدار مردی را فراخواند که به کیدمن از لذتش نسبت به سریال‌های اولیه گفته بود.

استریپ ادامه داد:«ما فرشتگان خوبمان را داریم و فرشتگان بدمان را هم داریم. فکر می‌کنم برچسب‌ها کمتر از آنچه تلاش می‌کنیم به دست آوریم، مفید باشند. همه ما با هم در یک قایق هستیم. باید کاری کنیم که کار کند.»

استریپ یکی از قهرمانان برجسته حقوق زنان در هالیوود است. او سخنگوی موزه ملی تاریخ زنان است و در ۲۰۱۵ اعلام شد او سرمایه ۴۰ نویسنده زن را تأمین می‌کند.

استریپ که مادر سه دختر و یک پسر است در ۲۰۱۵ برچسب فمنیست را به نفع آنچه انسان‌گرایی تشریح شده، رد کرد. همان سال در نقش املین پانکهارست در فیلم «حق رأی» ظاهر شد؛ در حالی که با دیده شدن فیلم، توجهات به سوی کمبود منتقد فیلم زن در انبوه سایت Rotten Tomatoes جلب شد.

سال گذشته استریپ یکی از اعضای مؤسس ابتکار عمل زمان برای محافظت زنان از آزار و اذیت و تبعیض بود.

۱۳۹۸/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...