نسخه چاپی

سوریه هرگز تسلیم رژیم صهیونیستی نخواهد شد

معاون وزیر خارجه سوریه در سخنانی اعلام كرد كه دمشق هرگز تسلیم رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

به گزارش نما، فیصل المقداد معاون وزیر خارجه سوریه در گفتگو با العهد به اهمیت روز جهانی قدس به عنوان یک روز تاریخی اشاره و اعلام کرد: روز جهانی قدس در یاد و خاطره همه باقی می ماند. مقداد با تأکید بر شکست دولت آمریکا برای از بین بردن مسئله فلسطین، اظهار داشت که طرحهای واشنگتن و تل‌آویو در سراسر جهان بر ملا شده و «ملت ما نیز معنای ایستادگی، عزت و کرامت را درک کرده است».

اخبار بین الملل- وی ضمن ابراز تاسف از تلاش برخی کشورهای عربی و اسلامی برای تضعیف انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی چه جرمی علیه عربستان و سایر کشورهای عربی حاشیه خلیج [فارس] مرتکب شده است. تنها گناه [ایران] این است که با قدس و فلسطین است. ولی این رژیم‌ها در راستای خدمت به اهداف صهیونیست‌ها شکل گرفته‌اند.

فیصل المقداد در بخش دیگر سخنان خود گفت: اگر سوریه از فلسطین و مقاومت حمایت نمی کرد، جنگ علیه این کشور آغاز نمی شد. دمشق با حمایت همپیمانانش در محور مقاومت تصمیم گرفته که ایستادگی کند، سوریه فرونخواهد پاشید، عقب نخواهد نشست و تسلیم اراده رژیم صهیونیستی در این منطقه نخواهد شد.

معاون وزیر خارجه سوریه با اشاره به حمایتهای ترکیه و کشورهای غربی از تروریستها در استان ادلب تاکید کرد که سوریه با تروریسم مبارزه می کند و هرگز در برابر جنایات تروریستها تسلیم نخواهد شد.

وی با بیان اینکه عملیات برای آزادسازی ادلب در جریان است، اعلام کرد که ترکیه در نهایت درخواست دولت سوریه مبنی بر آزادسازی ادلب را خواهد پذیرفت.

مقداد همچنین اظهار داشت: اگر حمایت جمهوری اسلامی ایران از سوریه طی این سالها نبود، دمشق نمی‌توانست این صفحات درخشان ایستادگی را رقم بزند.

۱۳۹۸/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...