نسخه چاپی

حسین كاظمی: طوری قرارداد ببندند كه اتفاقات شفر تكرار نشود!

بازیكن سابق استقلال معتقد است تیم‌هایی به موفقیت و قهرمانی می‌رسند كه بتوانند اسكلت اصلی تیم خود را حفظ كنند.

به گزارش نما، حسین کاظمی بازیکن سابق استقلال به مدیران این تیم هشدار داد که نباید زمان را از دست بدهند تا اتفاقات فصل گذشته تکرار شود. اخبار ورزشی- هافبک سابق آبی‌پوشان در خصوص شرایط این روزها استقلال حرفهایی را بر زبان آورد که در زیر می‌خوانید.

قبول دارید که شرایط این روزهای استقلال خوب نیست؟

فکر می‌کنم مهمترین موضوع برای استقلال در حال حاضر زمان است. استقلال باید قدر زمان را بداند و نگذارد اشتباهاتی که فصل گذشته تکرار شد دوباره رقم بخورد. آبی‌پوشان فصل گذشته زمان زیادی را ابتدای فصل از دست دادند و همین باعث شد این نتایج رقم بخورد. امیدوارم آن‌ها شرایط حساس استقلال را درک کنند.

استقلال هنوز سرمربی‌اش مشخص نیست؟

همان‌طور که گفتم تیم‌هایی به موفقیت و قهرمانی می‌رسند که بتوانند اسکلت اصلی تیم خود را حفظ کنند و در پست‌هایی که ضعف دارند بازیکن خوب جذب کنند. از سویی دیگر تیم‌ها باید تمریناتشان را زودتر آغاز کنند اما متاسفانه استقلال در فصل گذشته هیچکدام از این کارها را انجام نداد و ثمره‌اش همین شد که دیدید اما امسال نباید این اتفاقات تکرار شود. شما نگاه کنید مهمترین دغدغه استقلال در روزهای اخیر انتخاب سرمربی است و این قطعا در آینده به استقلال لطمه خواهد زد.

بحث حضور استراماچونی در استقلال است. به نظر شما این مربی کارآیی لازم را دارد؟

به هر حال مدیران باشگاه صلاح دیده‌اند که با این مربی مذاکره داشته باشند اما مهمترین مسئله در این بین این است که باید با این مربی قراردادی تنظیم شود که‌اتفاقات شفر تکرار نشود.

به نظر شما چرا خود مجیدی را برای سرمربی انتخاب نمی‌کنند؟

به هر حال مجیدی خودش خواسته که دستیار باشد. خودش هم بارها به این موضوع اشاره کرده است. مجیدی نیاز به تجربه بیشتری دارد تا بتواند در آینده عملکرد بهتری داشته باشد. البته نباید از حق بگذریم که مجیدی نتایج بسیار خوبی را با استقلال کسب کرد.

خیلی از بازیکنان استقلال حاضر هم در حال جدا شدن هستند؟

در حال حاضر مهمترین مسئله انتخاب سرمربی است. استقلال باید بلافاصله سرمربی‌اش را مشخص کند و سپس بازیکنان جدید را براساس لیست سرمربی جذب کند. امیدوارم بازیکنان باکیفیتی جذب استقلال شوند چون دیدید که در فصل گذشته بازیکنانی خارجی به استقلال آمدند که زیاد نتوانستند کارآیی لازم را داشته باشند و در نیم‌فصل هم جدا شدند.

فکر می‌کنید چرا چنین بازیکنان خارجی جذب استقلال شدند؟

به نظر من در آن برهه هم زمان لازم در اختیار مدیران نبود. مدیران استقلال تازه انتخاب شده بودند و زمان لازم را برای جذب بازیکنان خارجی باکیفیت نداشتند اما امسال دیگر زمان لازم در اختیار است و امیدوارم دیگر اشتباهات فصل گذشته تکرار نشود.

خودتان این روزها مشغول چه کاری هستید؟

مشغول گذراندن کلاس‌های مربیگری هستم و تمام تلاشم را می‌کنم هرچه زودتر به جرگه مربیان بپیوندم. دوست دارم از تجربیاتم در فوتبال استفاده کنم.


۱۳۹۸/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...