نسخه چاپی

هشدار ­فرماندار نیومكزیكو درباره اعمال تعرفه‌های ترامپ بر واردات مكزیك

فرماندار جدید ایالت نیومكزیكوی آمریكا تعرفه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور این كشور بر واردات مكزیك را از لحاظ اقتصادی فاجعه بار توصیف كرد.

به گزارش نما، فرماندار جدید ایالت نیومکزیکوی آمریکا تعرفه‌های پیشنهادی رئیس‌جمهور این کشور بر واردات مکزیک را فاجعه بار توصیف کرد.

اخبار بین الملل- میشل لوجان گریشام گفت: «تعرفه‌های دونالد ترامپ بر واردات مکزیک از لحاظ اقتصادی می‌تواند برای این ایالت فاجعه آمیز باشد.»

فرماندار دموکرات این ایالت با هشدار درباره اینکه اعمال تعرفه ۵ درصدی می‌تواند اشتغال ده‌ها هزار نفر از مردم ایالت نیومکزیکو را در معرض تهدید قرار دهد از رئیس‌جمهور خواست از پیشنهاد خود عقب نشینی کند.

لوجان گریشام با اشاره به صادرات سالانه نیومکزیکو به مکزیک به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار افزود جنگ تجاری سبب نابودی فعالیت‌های تجاری در سراسر این ایالت خواهد شد.

وی از رئیس‌جمهور آمریکا خواست به جای استفاده از تعرفه که جز لفاظی‌های ضد مهاجرتی بیهوده که کاری از پیش نمی‌برد با کنگره در باره اصلاح برنامه مهاجرت جامع همکاری کند.

رئیس‌جمهور آمریکا تصمیم دارد به منظور فشار بر مکزیک جهت جلوگیری از مهاجران آمریکای مرکزی که قصد عبور از مرز‌های آمریکا را دارند، بر همه واردات مکزیک ۵ درصد تعرفه اعمال می‌کند.

۱۳۹۸/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...