نسخه چاپی

جدایی آدم آهنی از پرسپولیس قطعی شد؟

ترك زودهنگام یكی از مربیان پرسپولیس، جریان تازه ای از شایعات را در فضای فوتبال به وجود آورد.

به گزارش نما، مارکو استیلینوویچ سه روز قبل تهران را ترک کرد تا به کرواسی برگردد آن هم به این بهانه که می‌خواست زودتر تعطیلات را آغاز کند. او، بدنساز تیم است و متد‌های جدیدی را به فوتبال ایران آورد که از جمله آن می‌توان به کار با وزنه به جای ریکاوری یا طی کردن برنامه‌های بدنسازی در طول هفته یاد کرد. مسائل کاملا علمی، ورزشی و پزشکی که تا قبل از حضور مارکو، هرگز دیده نمی‌شد. اتفاقا فعالیت‌های به عنوان یکی از رموز موفقیت پرسپولیس طی دو فصل اخیر خوانده می‌شد و بازیکنان به خاطر سختگیری‌ها و البته آمادگی بدنی مارکو، به او لقب آدم آهنی داده بودند.

اخبار ورزشی- اما ترک زودهنگام تهران توسط این مربی در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. مارکو در حالی ایران را به سمت خانه ترک کرد که پرسپولیسی‌ها امشب باید در جام حذفی به میدان بروند و شانس قهرمانی شان بسیار بالاست. به معنای دیگر، مارکو لمس جام احتمالی و حضور در جشن قهرمانی سرخ‌ها را از دست داد.

به همین علت، شایعاتی به راه افتاده مبنی بر اینکه این مربی قرار است از کادرفنی جدا شود و با شروع زودهنگام سفرش به سمت کرواسی، به نوعی نسبت به تصمیم کادرمدیریتی باشگاه نیز اعتراض کرده است. او همچنین رقم قابل توجهی از باشگاه طلبکار است که هنوز دریافت نکرده و در انتظار لطف مدیران باشگاه است.

جالب اینکه مدتی قبل از اطراف باشگاه پرسپولیس این خبر به دست خبرنگاران رسید که احتمالا یکی از مربیان خارجی از کادرفنی جدا می‌شوند، اما آن زمان گفته می‌شد مربی مورد نظر، زلاتکو ایوانکوویچ است، ولی انگار قرار است شاهد اتفاقات دیگری باشیم.

۱۳۹۸/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...