نسخه چاپی

درخواست المپیكی حسن یزدانی از رییس جمهور

نابغه كشتی ایران یكی از ورزشكاران سخنران در جریان ملاقات با رییس جمهوری بود.

به گزارش نما، حسن یزدانی، کشتی گیر آماده ایرانی که در سال های اخیر مدال های خوشرنگی از مسابقات جهانی و المپیک کسب کرده، شب گذشته در جریان مراسم افطاری رییس جمهور با ورزشکاران به سخنرانی پرداخت.

اخبار ورزشی- نابغه جویباری که در ردیف اول نشست و صحبت های خود را از قبل آماده کرده بود، در جمع ورزشکاران و در حضور رییس جمهور و مسئولان گفت: ورزشکاران برای سربلندی ایران در جهان پای سختی ها ایستاده اند که اگر همراهی مردم و مساعدت مسئولان نبود نمی توانستیم این مسیر پرفراز و نشیب را به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: اکنون المپیک ۲۰۲۰ در راه است و تکرار موفقیت ها بدون حمایت های مالی دولت محقق نمی شود. با توجه به تعاملی که بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برقرار است و البته با توجه به شرایط اقتصادی کشور را درک می کنیم اما هزینه اعزام به مسابقات بین المللی برای کسب سهمیه با چالش های زیادی روبه رو است.

این آزادکار کشتی ایران از رئیس جمهور درخواست کرد برای کسب موفقیت ورزشکاران را در این مسیر به مانند همیشه یاری کند.

یزدانی همچنین اضافه کرد: استخدام ورزشکاران یکی از وعده های محقق شده دولت تدبیر و امید بود که در هیات وزیران به تصویب رسید اما در اجرای این طرح با موانعی روبه رو هستیم که از رئیس جمهوری درخواست داریم با تدبیر این مساله را مرتفع کند.

۱۳۹۸/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...