نسخه چاپی

ابلاغ قیمت جدید فرآورده های لبنی تا ۲ روز دیگر

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: قیمت جدید فرآورده های لبنی بر اساس افزایش هزینه های تولید تا دو روز آینده توسط ستاد تنظیم بازار ابلاغ می شود.

به گزارش نما، رضا باکری فزود: سازمان حمایت از مصرف کنندگان آنالیز قیمت تمام شده شیر خام و لبنیات را بر اساس هزینه های جدید تعیین و این قیمتها را به ستاد تنظیم بازار اعلام کرده است تا این ستاد پس از بررسی های نهایی نرخ های جدید را اعلام کند.

دبیر انجمن صنایع لبنی ادامه داد: نرخ پیشنهادی ما بر اساس افزایش هزینه های تولید 14 درصد است اما سازمان حمایت نیز محدودیت هایی برای تعیین نرخ پیشنهادی دارد که آنها را اعمال خواهد کرد.

وی درباره این محدودیت ها و در نظرگرفتن قدرت خرید مردم در تعیین نرخ های جدید فرآورده های لبنی گفت: قدرت حرید مردم با تعیین نرخ برای فرآورده های لبنی تامین شدنی نیست و دولت باید درآمد خانوار را بر اساس افزایش هزینه ها رشد دهد.

باکری افزود: با کنترل بهای تمام شده کالاهای نمی شود کمک چندانی به مصرف کنندکان کرد زیرا هزینه ها به صورت واقعی خود را در بازار نشان می دهد.

دبیر انجمن صنایع لبنی گفت: هزینه های سربار تولید در بخش های حمل و نقل، حقوق و دستمزد و انرژی خود را نشان داده است که بدون در نظر گرفتن افزایش احتمالی نرخ شیر خام 14 درصد بر روی قیمت تمام شده تاثیر گذاشته است.

مطلب پیشنهادی
کیلویی 8 هزار تومان زیر قیمت بازار، برنج طارم هاشمی درجه یک!

کیلویی 8 هزار تومان زیر قیمت بازار، برنج طارم هاشمی درجه یک!

وی اظهار داشت: آخرین قیمت مصوب شیر خام 2 هزار تومان بود اما اکنون به صورت توافقی حدود 2350 تومان خرید و فروش میشود.


۱۳۹۸/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...