نسخه چاپی

فرایند وصول مالیات از سكه‌های پیش فروش شده آغاز شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی، با بیان ایكه،گزارش جامع این وزارتخانه در خصوص چالشهای مختلف اقتصادی به رئیس جمهور ارائه شد، جزییات جدیدی درباره وصول مالیات از سكه‌های پیش فروش شده را اعلام كرد.

به گزارش نما، فرهاد دژپسند در حاشیه مراسم تودیع و معارفه روسای جدید و قدیم سازمان امور مالیاتی در جمع خبرنگاران درباره وصول مالیات از خریداران سکه‌های پیش فروش شده، گفت: بخشی از خریداران سکه‌های پیش فروش که ما فکر می‌کنیم قصد سوداگری نداشتند، از پرداخت مالیات معاف شده اند. این افراد بخش قابل توجهی از خریداران را شامل می شود.

اخبار اقتصادی- وزیر اقتصاد گفت: در عین حال ما اجازه قانونی داریم که از فعالیت‌های سوداگرانه در بحث سکه ها مالیات دریافت کنیم.

وی ادامه داد، کار اجرایی وصول مالیات از سکه‌های پیش فروش شده آغاز شده و زمان پایان آن نیز بستگی به همکاری مودیان مالیاتی خواهد داشت.

دژپسند با بیان اینکه،‌مالیات بر فعالیتهای اخلال‌زای اقتصادی در دستور کار وزارت اقتصاد قرار گفته است، گفت: اخیرا گزارش جامع وزارت اقتصاد به رییس جمهور درخصوص مسال اقتصادی ارائه شده است. در این گزارش به مسائل مختلفی از جمله راهکارهای حفظ ارزش پول ملی، کنترل تورم محیط کسب و کار و ... پرداخته شده است.

۱۳۹۸/۳/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...