نسخه چاپی

آخرین جزئیات روند رسیدگی به طرح ترافیك خبرنگاران

مدیر عمار سعیدیان‌فر از اعلام اسامی خبرنگارانی كه طرح ترافیك دریافت كرده‌اند به همراه نام رسانه مربوطه در سامانه شفافیت خبر داد.

به گزارش نما، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک پایتخت در ارتباط با آخرین جزئیات روند رسیدگی به طرح ترافیک خبرنگاران اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ طرح‌های جدید ارائه‌شده از ابتدای تیرماه قابل استفاده است و کسانی که از سال قبل طرح دریافت کرده‌اند، اعتبار سهمیه آنها تا پایان خرداد خواهد بود.

اخبار اجتماعی- وی افزود: کسانی که سال پیش طرح نداشته‌اند به دلیل این‌که هنوز اسامی نهایی نشده و ثبت سیستمی کامل صورت نگرفته، طرح جدید برای آنها هنوز فعال نشده و از ابتدای تیر فعال می‌شود.

وی ادامه داد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اهالی رسانه که پیامک نقض مدارک برای آنها ارسال شده بهتر است در اسرع وقت نسبت به اصلاح آ ن اقدام کنند تا بررسی مجدد برای آنها صورت گیرد.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک پایتخت خاطرنشان کرد: زمانی که اسامی نهایی شود، اسم خبرنگار و عنوان رسانه به سامانه شفافیت اعلام و بر روی خروجی قرار خواهد گرفت.

۱۳۹۸/۳/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...