نسخه چاپی

محسن هاشمی: بعید می‌دانیم كه 31 خرداد ماه انتخابات شورایاری‌ها برگزار شود

هاشمی گفت:‌با توجه به بررسی‌های انجام گرفته بعید می‌دانیم كه 31 خرداد ماه انتخابات شورایاری‌ها برگزار شود كه تاریخ جدید در هیأت رئیسه مطرح و انتخاب خواهد شد كه البته به نظر می‌رسد این تاریخ به یك ماه دیگر موكول شود.

به گزارش نما، محسن هاشمی در حاشیه جلسه شورای شهر امروز در جمع خبرنگاران درباره جزئیات جلسه اظهار داشت: امروز موضوع ذی‌حساب مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و برخی از اعضای شورای شهر معتقد بودند که مدیرکل مالی و ذی‌حساب دو فرد متفاوت باشند تا نظارت بهتری انجام گیرد.

اخبار اجتماعی- وی افزود: در نهایت ذی‌حسابیکه توسط پیروز حناچی معرفی شده بود رأی آورد.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد:‌موضوع اساسنامه انتخابات شورایاری‌ها در جلسه امروز مورد بحث قرار گرفت و کلیات آن به رأی گذاشته شد و سرانجام به تصویب رسید همچنین 12 پیشنهاد به هیأت رئیسه رسیده بود که سه مورد آن امروز بررسی و بقیه موارد به یکشنبه هفته آینده بررسی آن موکول شد.

* احتمال تأخیر یک ماهه در برگزار انتخابات شورایاری‌ها

هاشمی گفت:‌با توجه به بررسی‌های انجام گرفته بعید می‌دانیم که 31 خرداد ماه انتخابات شورایاری‌ها برگزار شود که تاریخ جدید در هیأت رئیسه مطرح و انتخاب خواهد شد که البته به نظر می‌رسد این تاریخ به یک ماه دیگر موکول شود.

مطلب پیشنهادی
بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به اعتبار پشتیبانی 24 ساعته علی‌بابا

بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به اعتبار پشتیبانی 24 ساعته علی‌بابا

وی در پاسخ به اینکه محمود میرلوحی در جلسه امروز اعلام کردند که برخی قصد دارند انتخابات شورایاری ها به بعد از انتخابات مجلس موکول شود، گفت: به نظرم نظر ایشان افراطی بوده و درست نیست.

* طرح جدید ترافیک مصوبه شورای عالی است

رئیس شورای شهر تهران در ارتباط با طرح جدید ترافیک و اجرای آن از ابتدای تابستان در پایتخت گفت:‌از اول تیر ماه طرح زوج و فرد به صورت کامل حذف می‌شود و طرح جدید به صورت شناور بوده که رانندگان اجازه دارند از 20 روز رایگان طی 90 روز استفاده کنند.

وی گفت:‌ به نظرم این طرح به رانندگان اجازه می‌دهد که بتوانند روزهای تردد خود را انتخاب کنند و اگر نتوانستند استفاده کنند آن را ذخیره داشته باشند.

وی بیان داشت: همچنین با اجرای این طرح سعی شده که کنترل آلودگی هوا بیشتر باشد و البته طرح نیز مصوبه شورای عالی ترافیک است.

* نمایشگاه الکامپ ترافیکی برای مردم ایجاد نکرده است

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا نمایشگاه الکامپ قرار است در تیر ماه در نمایشگاه بین‌المللی برگزار شود، در حالی که پیش از این اعلام کرده بودید نمایشگاه‌های پر مخاطب نباید در شهر برگزار شود، اظهار داشت: در جنگ اقتصادی قرار داریم و بر اساس بررسی‌هایی که انجام گرفته این نمایشگاه دیگر پرمخاطب نبوده و تعداد شرکت‌کنندگان خارجی و حتی داخلی کمتر شده است.

وی بیان داشت: پارسال این موضوع احساس شد که نمایشگاه الکامپ پرمخاطب نبوده است.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که چرا نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب برگزار نمی‌شوند، گفت: اگر ترافیک ناشی از این نمایشگاه برای مردم مشکل ایجاد می‌کرد آن را به محل شهر آفتاب منتقل می‌کردیم که تا به حال گزارش ویژه‌ای در این زمینه به من نشده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری که گفت آیا این مسئله نوش‌دارو پس از مرگ سهراب نیست گفت: البته این موضوع فرضیه‌ای بود که واقعیت نداشته است.

در ادامه یکی از خبرنگاران خطاب به هاشمی گفت: آیا این مسئله «همانند شوخی مردانه است»، و هاشمی در پاسخ گفت همه شوخی‌های من جدی است ولی آن شوخی «مردانه» را جدی‌تر از همه گرفتند.

۱۳۹۸/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...