نسخه چاپی

جزئیات روند انتخاب واحد مسكن مهر پردیس

مدیر اجرایی مسكن مهر پردیس با بیان اینكه روند انتخاب واحد مسكن مهر پردیس تا اواسط تیرماه به پایان می‌رسد گفت: متقاضیانی كه آورده خود را تكمیل كرده‌اند باید هر چه سریع‌تر برای انتخاب واحد اقدام كنند.

به گزارش نما، علی‌اصغر جاودان‌فر با اشاره به اینکه روند انتخاب واحد مسکن مهر پردیس تا اواسط تیرماه به پایان می‌رسد، گفت: آن دسته از متقاضیانی که در فازهای ۵، ۸ و ۹ به تمام تعهدات مالی خود عمل کرده‌اند و تاکنون موفق به انتخاب واحد نشده‌اند حداکثر تا ۱۵ تیرماه مهلت دارند با مراجعه به سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر پردیس نسبت به اخذ نوبت در یکی از روزهای اداری هفته جهت انتخاب واحد مسکن مهر مراجعه کنند.
جاودان فر تصریح کرد: در صورتی‌که که متقاضیان در مهلت مقرر اقدام نکنند ، شرکت عمران پردیس رأساً نسبت به انتخاب واحد آنها اقدام خواهد کرد.

اخبار اقتصادی- مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس با تأکید بر عدم نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان مسکن مهر جهت امور اداری و سهولت در پاسخگویی‌ در شرکت عمران پردیس، گفت: در حال حاضر سامانه www.pardis.city جهت ارائه خدمات الکترونیک به متقاضیان در حال خدمت رسانی می باشد و همچنین به جهت رفاه حال مالکان در مسکن مهر با افزایش نیروی انسانی در حال حاضر ۱۲۰ نفر از کارمندان مشغول به پاسخگویی و ارائه خدمت هستند.

این مسئول ادامه داد: بانک اطلاعاتی مشخصی مربوط به پرونده های متقاضیان از ابتدا تا پایان کار بصورت متمرکز تهیه شده است که این کار با توجه به حجم انبوه پرونده ها بسیار سخت و زمان بر بود اما خوشبختانه موفق شدیم آرشیو خوبی از پرونده مالکان را بایگانی و قابل دسترس کنیم که این اقدام موثر توسط سایر شهرهای جدید هم الگوبرداری شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد واحد های جدید ارائه خدمت در مسکن مهر پردیس نظیر "از من بپرسید" و "میز خدمت با هدف تکریم ارباب رجوع" از بدو ورود به مسکن مهر پردیس کلیه اطلاعات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد، اظهار داشت: روزانه بیش از ٢٠٠٠ متقاضی به مسکن مهر مراجعه می کنند که این تعداد مراجعه بالا نیازمند خدمات رسانی و تکریم ارباب رجوع است و مجموعه شرکت عمران پردیس در این راستا تمام توان خود را به کار گرفته است.
*اتمام پرینت تمام قراردادهای ۵ برگی فاز ۱۱ مسکن مهر

جاودان‌فر ادامه داد: پرینت قرارداد ها به مراحل پایانی خود نزدیک شده است و در حال حاضر در فازهای ٥-٨ و ٩ این امر رو به پایان است و همچنین پرینت تمام قراردادهای ۵ برگی فاز ۱۱ مسکن مهر حدود ۳۳ هزار و ۳۵۰ واحد بوده تمام شده است.

*شرایط تقسیط آورده برای برخی مالکان

وی ادامه داد: متقاضیانی که به تمام تعهدات خود عمل کرده‌اند، با اخذ نوبت و به روز قرارداد ۵ برگی خود را دریافت می‌کنند و با شرایط ویژه ای که شرکت عمران در نظر گرفته است تمامی مالکانی که توانایی تکمیل آورده خود را ندارند می‌توانند از شرایط تقسیط آورده بهره مند شوند.

مدیر مسکن مهر پردیس خاطرنشان کرد: شرکت عمران به جهت جلوگیری از مشکلات حقوقی اقدام به چاپ قراردادهای ضدجعل کرده که تا امروز در خصوص این قراردادها هیچ تخلفی به ما گزارش نشده است.

*قبلا یک واحد مسکونی به چند نفر فروخته می شد

وی افزود: پیش از این اقدام ، فرصت طلبان با جعل قراردادهای تک‌برگی و بدون طی مراحل قانونی در واحد نقل و انتقال ثانویه مسکن مهر و خارج از سیکل اداری گاها یک واحد مسکونی را به چندین نفر می فروختند.
* شرایط جدید خرید عرصه مسکن مهر

جاودان‌فر در خصوص مراجعه و استقبال مالکان مسکن مهر برای خرید عرصه گفت: با توجه به استقبال بی‌نظیر مالکان مسکن مهر از فروش عرصه ، تعداد مراجعات این واحد بسیار زیاد شده است به طوری که روزانه ۳۰۰ مالک جهت دریافت شرایط خرید در واحد عرصه حاضر می شوند ، از این تعداد حدودا ٨٠ مالک بصورت میانگین روزانه اقدام به خرید عرصه می کنند و شرایط واحد های خود را از اجاره ٩٩ ساله به ملکی تبدیل می کنند.

مطلب پیشنهادی
بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به اعتبار پشتیبانی 24 ساعته علی‌بابا

بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به اعتبار پشتیبانی 24 ساعته علی‌بابا

مدیر اجرایی مسکن مهر پردیس گفت: شرکت عمران جهت خرید عرصه شرایط متنوعی را برای مالکان در نظر گرفته است که متقاضیان در صورت خرید نقدی می توانند از ٣٠ درصد تخفیف خوش حسابی بهره مند شوند و همچنین می توانند با پرداخت ٢٠ درصد پیش پرداخت برای متقاضیان نفر اول، الباقی را بصورت اقساط ٥ ساله بدون کارمزد پرداخت کنند.


۱۳۹۸/۳/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...